2017/8/19

名古屋-- 愛知縣--お菓子の城






離開小小世界的下一站便是愛知縣的Sweet castle

以歐陸城堡式建築風格

裡面更提供各類甜品餐食婚禮及烘焙教室

以及多達200多件以糖霜製作而成

包括世界名勝歐洲名城及愛知名地童話世界等作品









大堂陳列的糖藝作品



各類手工藝


場內可租借各類大小禮服供拍攝


樓下的曲奇作品


烘焙教室內不少學員在認真上課

之後還可以坐下享用自己的作品

樓上整個走廊都彌漫著曲奇的香甜味


進入展覽室眼前呈現巧奪天工的精美作品

不同國家的造型及當地代表性糕點





結婚蛋糕


名古屋城市面貌






ノイシュヴァンシュタイン城(ドイツ)
德國新天鵝堡


ワイーン市庁舎奧地利維也納市政龐


サグラダ  ・ ファシリア (パルセロナ)
西班牙巴塞隆拿聖家堂


德國Cochem城堡



意大利梵諦岡


西班牙塞哥維亞城堡(Segovia)


希臘帕德嫩神廟(Parthenon)



印度泰姬陵


法國舍農索城堡(Château de Chenonceau)


為於靜崗縣葵城 江戶時代德川家度在此渡過晚年的駿府城

現已改為市民公園



城牆外每個不同表情的糖藝人偶


巨大的恐龍糖藝


離開果子城是時候離開   

在大山田休息站稍作停留


當地出名的各式雞翼    非我杯中茶




又有新品種引我


沿途不斷進出隧道   經過最長一條為4公里


不斷有此提醒   除了鹿還有野豬


ETC即為自動繳費   省事得多


這樣才可享受駕駛樂趣


見到烏羽的路牌便是我們要前往的留宿地


快到了


來到停泊的客棧


大堂


我最怕的畳み 連續3晚在地下爬



頂層房間面對大海小島



居酒屋閱餐



酒店早餐



8 則留言:

  1. 間客棧裝修直情係日劇咁樣
    我好怕日式早餐, 都係鐘意腸仔蛋多D

    回覆刪除
    回覆
    1. 成間和式酒店, 房得2張正常椅, 其他都係地下, 我唔鐘意, 但和式早餐唔錯架, 好多野食.都有蛋架.

      刪除
  2. 奧地利代表性糕點係乜嘢?睇唔清。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有soletti, 另一白色球好似米通咁, 唔知乜
      我send咗張大相你睇

      刪除
  3. 德國新天鵝堡果個大蛋糕好勁@@
    中國糕點係用咩做代表?月餅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 全部只係砂糖,冇蛋糕
      你見到有中國咩

      刪除