2018/7/13

北海道- 神威岬 - 青池 - 小樽





離開登別前往積丹半島的神威岬

沿途都下著雨  到達時雨勢更大


好天氣時   這裡景色一流的


山頂籠罩著薄霧  更有仙氣



曾因地勢險峻   橫梁寫有女人禁制の地  神威岬

如此小看女人   要不是雨天   肯定去走個圈的



下山



之後再到有黃金青池之稱的青池


雨天使一片池水變成奶白色





途中停留岩見沢



休息站的店鋪總有驚喜






泡泡hand cream



香濃綿密



到小樽住一晚



這次我連運河一帶都沒踏足

這家是在酒店附近的玻璃店






政壽司   逐件計





酒店



以船艙作設計  酒桶雪櫃


車就停在樓下


自由取用的燙衫板及烘鞋器


房間對面便是小樽運河


開車遠離遊客區   去逛Homac


整個足球場大的店鋪   應有盡有


露營用品




貓星旺星人的凍冰冰龍床


這也是有冰涼感的墊子


糧餉


各類家居用品


浴室裝修



好用的廚櫃組合


地墊


漆類


輕便的釘槍


專業工作服飾


所有的工具都可在此找到




晚餐又去了澤崎水產


小樽啤酒






美味返尋味

入座後  我跟老闆娘說 久しぶり (好久不見)

她望著我努力回想中

我說前年秋天來過   她馬上記起

並笑說  呀   我記得了   真開心你們再次光臨

其間談起我們只停留一晚  明天去旭川

她立即說旭川附近有洪水情況  

再三叮囑我們回酒店要打電話去確認一下道路狀況

幸虧有她提醒   我們還不知道那場嚴重的水災正開始中

結束美好的用餐時間   臨走彼此道謝  並請我們下次再見


當晚水果  夕張蜜瓜當造中




10 則留言:

  1. 香港人認識小樽, 係咪因為情書呢?
    其實日本人係咪都好興DIY?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知喎, 香港人最叻羊群心態
      係果d地區唔似東京大阪, 冇乜大商場, 好多野都要自己動手 ,呢d家居店鋪有齊所有野, 方便好多.

      刪除
  2. 食完雪糕之後無晒雨,下晏去女人之禁地咪可以行一圈XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 完全唔同地方
      我都行咗出去一半山徑啦

      刪除
  3. 碗海鮮丼睇見都覺得正.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間返尋味好幾次😋
      睇住佢一層層鋪滿,好企理👍🏻

      刪除
  4. 再尋味之餘更遇人情味.....一樂也!

    回覆刪除
  5. 睇到最尾覺得好窩心,日本人就係咁。小樽呢個地方我都好想去,睇落風景又好又多嘢行啲嘢食又正。😋

    回覆刪除
    回覆
    1. 我相信周圍都有咁好心人, 只係遇唔遇到.
      小樽值得去呀, 四季唔同景.

      刪除