2018/8/23

飛天小豬 @ 跳跳虎匙套





趁那愛豬之友還未起程

見到這好可愛的飛天豬又鉤了給她

 

好小的一隻很快就完成   可以扣在背包上

這次有了陪讀的還有陪飛的

整個旅程一定不會悶了



這是另外一個的  喜歡跳跳虎

但不想要公仔  那就做個實用的好了

鎖匙套必定用得上了

 

拉上去鎖匙就可以收入套中

手還可以穿進繩內  不用擔心遺失



背後還有條尾巴


特地配了條皮繩有型又耐用

這種扣子牢固易開又不會弄傷指甲


20 則留言:

  1. 回覆
    1. G:呢d嘢你邊會留意呀,你浄係留意第二d咋😏
      W:你依家先識佢咩😅

      刪除
    2. 咁耐無啲新野睇下??
      有冇去睇紅葉呀今年?😏

      刪除
    3. 冇嘢好寫
      有乜好睇,來來去去都係果d

      刪除
  2. 回覆
    1. 又係王子啲四五奶?XXD

      刪除
    2. 王老子又係度暗示吓🤨
      仲有四五奶,佢賣血都唔掂😂

      刪除
  3. 跳跳虎係咪可以玩, 你睇我唔到, 你睇我唔到

    回覆刪除
    回覆
    1. 跳跳虎一定有過度活躍症,冇時停😅

      刪除
  4. 小猪可爱! 跳跳虎 实用 ! 你从哪里搞到的 皮绳 ? 用皮绳栓钥匙 ; 百无一失 了 ! 日常用品, 增添了乐趣。 会生活, 爱生活的 毛豆; 赞 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 小豬現正的主人經常帶牠跑馬拉松
      跳跳虎跟現正的主人飛了去加拿大
      皮繩很容易買到,什麼顏色粗細都有

      刪除
  5. 我要上到这里, 才能看到你的回言 ! 你现在在 加拿大 ? 一定很冷吧 ? 我要慢慢地 看你的 博文了 ! 很有生活情趣。 赞! 你回言还是回到我的账号上吧。 不然, 我需 倒着 找 ! 哈,,,,,,,,,,,,, 笨猪 还是用 笨办法 好 !

    回覆刪除
  6. 到哪里去设定 ? 刚才错按了 “ 登出 ” ,把自己 踢 出去了。 又重新设定 密码 ! 真是 玩不转 了 !

    回覆刪除
  7. 这么 可爱的 手工艺品, 你都送朋友了 ? 舍得, 舍得 ; 有舍才有得 ! 你一定会 玩 出 更可爱的 新作品 ! 加油 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 我認為自己可以做出的都不值錢,所以我根本不在乎,我志在看看自己是否會做.

      刪除