2020/12/30

溫暖牌@2


相隔多年後又有d手痕

買齊冷搵好圖紙開工


























由零開始織織復織織


























完成衫腳進入主身圖案編織先知中大伏

每一行都要扭針先可以形成棱形

扭到我懷疑人生


但濕咗個頭已冇退路

唯有頂硬上


扭花針嘅使用率史上最高


最唔鍾意圈織但領位避無可避


雖說織到懷疑人生  但如此立體圖形實在令人着迷

成件衫份量十足 笠上身暖到出汗

什麼極致寒流  即管放馬過嚟

更加唔使燒煤取暖😉😏


16 則留言:

  1. 回覆
    1. 針織罩仲衰過阿婆底褲罩,你係咪嫌命長

      刪除
  2. 扭繩對我黎講係超高難度動作
    同埋圓潤嘅我一定唔會著扭繩, 原因, 你懂的

    回覆刪除
    回覆
    1. 一定要有扭針幫手,扭唔難,但係行行扭就超級煩,仲要1-3針扭,我鐘意扭大花3-3,4-4呢d
      如果由衫腳至腰織扭花,上面其他圖案,咁就可以做到修身,效果相當好嘅✌🏻

      刪除
  3. 由細到大對冷衫都敏感,冇得著溫暖牌……😔

    回覆刪除
    回覆
    1. 你食又敏感,著衫都敏感,點搞呀🤦🏼‍♀️

      刪除
  4. 久未見巧手佳作.....讚!
    my mum 也是鈎織高手,我拍下照片讓她欣賞!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢d一定唔會成日有啦,會冇命架😏

      刪除
  5. 真是编织高手 ; 佩服 ! 疫情已超过一年了。 除了 遛湾, 整天 宅 在家中。 女儿 也帮我 网购了 一些 绒线。 只是 没有耐心 打毛线了。 最简单的 一件男式 毛背心。 一个多月了。 一片还没 打完哪 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 老豬竟然會編織,會不會太驚訝!!!

      刪除
  6. Hahaha......好想知大小姐呢包的後續“扭到我懷疑人生....?”,我的人生經驗是“人生又豈會盡如人意....?” Anyway, 件作品的外型款式相當不錯,他著上後一定錫哂您!......:)

    回覆刪除
    回覆
    1. along time no see 呀翔大少!
      生意好嗎?希望一切已上軌道,順順利利啦.
      果句嘅後續即係繼續扭到織完件衫為止,下不為例!
      人生當然好難盡如人意,所以從來唔會有太大期望,平常心順其自然啦.

      刪除
    2. 時間飛逝轉眼四年多了,很感恩在專注及努力下再加上一點運氣(死好命),生意的確有點成績。然而一廂情願以為業務上軌道後可以輕散一點卻是想多了。我不想說一些無病呻吟的說話,只發覺原來自己只可以繼續專注不可鬆懈,因為要承擔的責任已愈來愈大,輸贏已非個人而是五十多個家庭的集體問題,我絕不可有任何差池,相信大小姐一定明白....。Anyway, 好多謝大小姐的關懷及祝福,人生就是如此,路是自己選擇的,一上路行了一大段後發覺...???唉!無得返轉頭啦!唯一選擇就是的起心肝勇往直前走埋落去啦!hahaha......。大小姐!牛年將至我也祝你事事順心,疫情過後你也可再周遊列國,享受人生了!....:)

      刪除
    3. 時間真係快過,當時你話打算自己創業,就好似早幾日嘅事,眨吓眼已經4年幾!又係果句,守業更難!
      做老闆除咗自己生意,更要顧及員工生計,責任及壓力都重大,幸好你嘅付出已略見成效,呢個亦係令你同成班同事堅持落去嘅最大動力💪🏻
      多謝你嘅祝福,身處亂世,祝一切順利平安!

      刪除