2021/10/20

Crochet bag





記得細個時鈎出第一件實物就係手袋仔

鈎完上次2個小朋友袋仔呢次到大人用

而呢個waffle pattern係我一直想鈎嘅

今次就揀佢啦


首先由橢圓形底開始 


鈎到想要嘅大細


我鍾意係連接袋身位鈎多條邊

令到個型更加特出


開始袋身嘅格仔餅


一行行 好有立體感


相當闊落嘅橢圓桶形


索帶

手挽帶


索帶扣


裝好索帶及手挽帶


話明要實用 就梗係睇得又用得啦
長銀包 電話 鎖匙包 化妝袋
搓手液 紙巾 再加個環保袋
可以全數放入


鈎多條邊令底同袋身輪廓分明



原本諗住裝個現成索繩扣
但覺得效果唔係咁靚
都係自己鈎原裝嘅


相當滿意又獨一無二嘅手鈎袋






 

16 則留言:

  1. 背囊要用粗d線先夠承托力
    但我從來都唔用背囊
    乜你呢次識得換個似樣頭像啦

    回覆刪除
  2. 真心靚呀
    自用定係送禮?

    回覆刪除
  3. 手袋好可愛啦。顏色很斯文溫柔。非常精巧!

    回覆刪除
  4. Hi!你好大小姐!你好勁呀!...:)

    回覆刪除
  5. 忙中偷閒一刻來望望,好開心大小姐仍有分享......轉眼一別寫blog原來已四年了...大小姐姐可好?

    回覆刪除
    回覆
    1. 翔大少別來無恙嗎?我都係咁啦.
      時間真係好快,你生意入哂軌道,一切順利嗎

      刪除
  6. 大小姐有心!我一世好命!雖然困難及逆境一個接一個,甚至有一段時間因工作量過多而感覺有點抑鬱症狀....但還幸天性樂觀所以都可以一關一關地跨過.........其實現在仍超忙,但已立志在五年內努力做好公司然後賣掉,完全的退休!....hahaha.....想得很美!.....:)Let's keep in touch!...

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以你好lucky食正呢條水,疫情期間多咗自煮,同埋開多咗d鋪,多人搵靚貨,分分鐘供不應求.唯一運輸成本增加之外,都冇乜其他影響.
      希望好運繼續伴隨你,願望成真!
      唔使咁緊張,身體健康比一切重要,take easy .

      刪除