2013年9月14日星期六

奶黃月餅





機緣巧合之下

應朋友之邀去她家炮製月餅


從來非我杯中茶的月餅

自然從未想過自己會去做


一步步跟著搓皮包餡再壓模

眼看著一個個成型的月餅脫模而出

真有點不太相信是出自自己之手


別小看了一個月餅

當中實在不少功夫的

搓好包好還要雪上片刻

使皮餡質感保持最佳狀態



初次製作每一步都是新的摸索

既要不停測試爐溫

又要及時掃上蛋液

更要不時提防月餅表面出現的裂紋


終於經過數小時的探索

出爐了首批的成品

還來不及等到完全攤涼

便送入口中試味

充滿奶香的鬆化外皮類似鳳梨酥

甜度適中的內餡以及香濃的蛋黃

雖然外表不太完美卻十分美味


第一次的成績我是相當滿意的

更要多謝友人的相邀

以及兩位美女事先的悉心準備

半島嘉麟樓的人氣月餅

我在此坐享其成了




82 則留言:

  1. 嘻嘻....第一....慢慢欣賞^^

    回覆刪除
  2. 終於欣賞到巧手月餅….奶黃月可真是大熱哩!

    回覆刪除
  3. 弹眼落睛 !!! 第一次做就这么到位。 赞! 【搓好包好还要雪上片刻。】 这一步一定很重要。 记住了。 我只想吃鲜肉的。 看来今年吃不到了。

    回覆刪除
  4. 鮮肉的回上海吃吧, 我從未打算做, 煩死人的....
    月餅不難但程序多...我並不愛吃..這次是去跟朋友一起玩的.

    回覆刪除
  5. 雖然我唔鐘意依月餅, 但奶黃整熱少少真係好吸引~你仲整得鬼死咁靚TIM!

    回覆刪除
  6. 呢個好似鳳梨酥呀,我一舊雲咁跟住做,毫無概念hahaha~~~

    回覆刪除
  7. 我下次返來要買模玩下。

    回覆刪除
  8. Since you have made so many of these, I assume my share is on its way!

    回覆刪除
  9. 嘩 ~ 細細舊,好可愛✿✿ 你啲月餅真係巧靚呀~ 祝你中秋節快樂,別吃太多月餅啊 ~呵呵呵

    回覆刪除
  10. Jasmine:唔夠分,你快整d黎啦!
    心小妺:有高手教路:)放心啦,我好有節制既,中秋節快樂!

    回覆刪除
  11. 毛豆、你的月餅顏色特別鮮黃呢!

    回覆刪除
  12. 只係用手機影, 當時又係黃光....
    你依家用洋名啦^^

    回覆刪除
  13. You are genius!!!似鳳梨酥的黃金月餅~~~I like^^

    回覆刪除
  14. 我又攪亂檔@@新果兩篇嘅留言消失咗,唔知係因為改回blogger & google +連結定係我改留言時刪除咗!?
    你試試下留言得唔得!

    回覆刪除
  15. 咪留左係第一篇度囉.煩!

    回覆刪除
  16. 嘩!好靚仔喎!做咩呢幾年興DIY月餅咁得意!
    但睇新聞又話香港人每年掉入垃圾桶的月餅唔知幾多十萬罐。。。。唉!我阿媽都話佢地暫時收到8罐,還陸續有來。。。記得有年十二月返香港都仲有月餅在雪櫃,真過份!自小最愛中秋節,不過月餅我都係麻麻!

    回覆刪除
  17. 哈哈, 多謝~~~
    果日去朋友屋企玩, 我係完全冇做過既..跟住佢地做, 都係一頭霧水..呢個係近年城中最hit既半島前餅師既脆皮奶黃月..一盒都幾百蚊仲要未必買到...所以好多人去學整,又係面子問題...每年依然好多月餅浪費, 真係壞習慣...我已有十幾年冇買呢類月餅食..本身同你一樣 ,都唔太好...連中秋都冇咩概念...

    回覆刪除
  18. 都好似有聽聞過半島月餅好出名,仲好似限量,依家D人聽到限量就發晒狂咁。。。
    媽咪屋企的月餅都係親友送,其實咪又係好似新年咁,盒禮傳來傳去
    做月餅應該有好多工夫呢!你的成品食晒未呀?等唔等到拜月光?

    回覆刪除
  19. 連你遠離HK十萬八千里都知佢出名,真厲害!
    我志在去玩下試下,食哂啦,唔會理月唔月光架啦:)

    回覆刪除
  20. 嘩 ~~~ 我又要 !!! 接受訂單麽 ^^

    回覆刪除
  21. 個皮好黃好靚呀! 自己整可以調節一下份量, 唔使太肥膩!

    回覆刪除
  22. Jade : 訂得到既就唔值錢啦,吓話...你咩事搬屋搬到個竇都冇埋架?
    嘉芙蓮 : 因為燈光問題 , 實物未焗時白雪雪架..焗完都冇中式月餅咁黃..係脆皮,似鳳梨酥.自己整就真係少油少糖...size係冰皮月咁細個,食左都冇咁肥膩架.

    回覆刪除
  23. 月餅節愉快!!
    冇左回覆位真煩.

    回覆刪除
  24. 第一次就做得咁好,看見都知好味!

    回覆刪除
  25. 月餅節愉快^^
    食咗幾多件?

    回覆刪除
  26. 大家咁話 !
    一件半件..晨早食哂了.

    回覆刪除
  27. Same to you ,Happy Mid Autumn Festival !!!

    回覆刪除
  28. Anna , 大家咁話呀...有冇去玩燈籠呀^0^

    回覆刪除
  29. 打個招呼先◕‿◕
    中秋節快樂!

    回覆刪除
  30. Nice to meet you, 中秋節快樂 ^0^

    回覆刪除
  31. 中秋節快樂! 見到你既成品, 我都想試下焗月餅...

    回覆刪除
  32. 豆豆個留言位依然古怪,係咪有bugs??

    回覆刪除
  33. 艾菲:中秋節快樂!出年先整啦*0*
    Luca媽:我已經不停試唔同範本,都係整唔返個回覆出黎,激C=.=

    回覆刪除
  34. 乜我個reading list冇話你有新post o既?? e+我先貢入黎睇. 我估一個都冇剩啦.
    月餅皮我覺得好難整. 唔知係咪份量唔啱.

    回覆刪除
  35. 哈哈....邊個叫阿王子你唔多D嚟探毛豆呀:P 今次我排第一架^^

    回覆刪除
  36. 咁我日日都仆過黎睇睇.
    btw 冇左回覆位會唔會係個template有關呢? 轉用另一個試吓.

    回覆刪除
  37. 王子,乜咁早呀...你唔等出年先黎, 等我鋪定紅地墊嘛...
    冇誠意就真啦,搵咩reading list藉口呀..呢d野都靠得住既咩...
    呢個脆皮月餅係好似鳳梨酥個皮,有幾難整0者...
    Lilo , 佢認障症好嚴重, 要落重藥先得啦...
    王子, 我試勻所有template, 都係咁...你快幫手解決啦...

    回覆刪除
  38. 毛豆, 補祝你中秋節快樂呀!
    我終於攪掂我個blog嘅大遷移喇, 而個新blog, 同之前那個不同, 請記下來add我呀 (因為我在舊blog個account開了一個新blog, 所以add唔到你)! hehe.
    http://torinohk1010.blogspot.hk/

    回覆刪除
  39. 王子,總之煩啦!
    Ta,去你度留咗腳毛啦!

    回覆刪除
  40. 豆,來跟妳打個招呼啦!!! ^0^

    回覆刪除
  41. Anna,乜咁得閒呀?我去咗睇戲呀😋

    回覆刪除
  42. 嘩!整D芽菜仔來炒麵啦唔該!

    回覆刪除
  43. 哈哈.....我來巡更了, 今晚唔好懶, 簽吓簿先至走:P 唔知果位王子係咪真係 "日日都仆過黎睇睇" 呢^^

    回覆刪除
  44. 我仲係度陸續搬竇,y/b既備份好多都冇哂相or留言..所以都係靠唔住,要去y/b度upload返相先得....尋日將微型展果part搬哂....一頭煙..
    隻香港腳講既野你都好信XXD

    回覆刪除
  45. 都話咗孵緊芽菜囉,你d冇耐性既人唔明架啦XDD

    回覆刪除
  46. 昨晚巡完唔簽簿, 今晚簽個簿先......做個好榜樣俾香港腳王子睇:P

    回覆刪除
  47. 咪玩啦,影響唔到㗎!

    回覆刪除
  48. 盲公餅岩哂我呢個盲公!~XDXDXD~

    回覆刪除
  49. 咁使唔使再俾埋枝盲公竹你呀XXD

    回覆刪除
  50. 我又過嚟簽薄。。。。。

    回覆刪除
  51. 豆豆我又來簽到啦。。。。。。難得有時間上來走走

    回覆刪除
  52. Gael, 覺得靚, 使唔使你你額頭印返個咁呀?
    Luca媽, 有時間唔做下手工咩...見你咁有誠意, 終於有野食啦^^

    回覆刪除
  53. 無呀,呢排苦無idea, 完全唔知有咩好整。。。。整左好多濕碎嘢。。。。

    回覆刪除
  54. 你都好架啦..我真係冇mood整野到, 就黎連腦細胞都枯竭了.XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 跟你差不多啦,都唔知做咩咁。。。。好鬼悶!無咩嘢都唔想出去,但唔出去又好悶,但出去又唔知可以去邊?!
      唉。。。。

      刪除
    2. 既然係咁, 不如就咩都唔做, 令自己既腦放空一排,都冇咩大不了...時機到,自然會有靈感既..無謂太緊張....我有時可以幾日連門口都唔出...

      刪除
  55. 我今年都有去學, 不過唔打算係屋企整, 因為要自己準備食材真係好煩, 整完又要清潔 :p

    回覆刪除