2014/2/16

墨爾本5 -- Gibson Steps -- 十二門徒石







在到達十二門徒石之前

我們先到Gibson Steps 


經石階可以下到海灘  更近距離感受一下海浪及巨石的威力


超猛的海風把人都吹得搖搖欲墜


在崖壁上建築的石階


曲曲折折地石階有說80多也有說2百多級  

反正就是小菜一碟

留意右下角   是一大堆的鳥屍


下到海灘  每一步深陷沙中同樣舉步維艱






經年的海水浸蝕  造成這鬼斧神工的奇石






黃沙  白浪  藍天



海烏的足跡



由沙灘再爬回上面



終於來到Great Ocean Road的終極點    十二門徒石


巨大的石岩呈現一層層被海水侵蝕的風霜


由50年代便不斷減少的門徒石


經歷數百萬年海水的侵蝕

形成的12個斷壁岩石




雖然不少門徒倒下  

但依然會因海水的侵蝕再分離產生新的門徒







唯一的情人鎖





由於海浪的衝擊  好多石已風化倒塌



十二門徒現只剩下5塊  

而另外2個門徒位於離此地不遠處的東半島



這2個門徒就是了



夕陽西沉   把石身也染成橙色




所有人都靜心等待日落時刻


雖時值當地盛夏  每天溫度都達40度

但在此地卻寒風剌骨   好多人都以冬裝帽子有備而來

我只是夏裝一身凍得在平台上左窜右跳  像隻猴子

恨不得摘一把樹葉裹身取暖


舉起相機  捕捉那最後的美景








屏息目送夕陽慢慢在海平線隱沒


告別十二門徒石

天色漸暗  加速前往當晚入住的客棧



來到Port of Campbell

除了Motel小街兩邊盡是餐廳酒吧及小商店

非常簡樸的小鎮


在此留宿一晚


我們住16號


共2層的客棧  可睡6人


第2天回程   順便欣賞沿途其他景點




26 則留言:

  1. 要去睇十二門徒,係咪少啲腳骨力都唔得呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 完全唔使腳骨力喎 , 車就停係旁邊, 行幾步就到觀景台啦...

      刪除
  2. 烏屍?? you mean雀屍? 睇咗幾次你o個個好似係烏字喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 叻啦..我打錯....乜今次你咁好眼力0者..冇老花啦XXD

      刪除
    2. 就係因為老花,睇黎睇去都唔見有雀屍. 唔知你係咪想指烏(龜)喎,...
      anyway有老花都同你做校對,係咪要焗番十個八個蛋糕孝敬我呢?

      刪除
    3. 係咪空運俾你?定買埋機票返香喫?王子擦定棚牙wakakakak

      刪除
    4. 最好送埋機票過我啦.

      刪除
    5. 我送你去福島啦, 你最鐘意既地方,有好多和果子你食XXD

      刪除
  3. 嘩~~~D相影得好得靚呀))))
    真係好腳力呀
    當時係咪好大風.......有無吹到標眼水

    回覆刪除
    回覆
    1. 景靚影出黎自然靚啦..~~
      唔需要咩腳力咋喎 , 車就停係附近咋.
      係勁大風..凍到籐籐震...不停跑...

      刪除
  4. 大自然的鬼斧神工!!
    日落美景~~~不過難為你硬吃海風!

    回覆刪除
  5. 咁多雀屍係咪畀風吹埋山崖撞死?幾恐怖喎!
    個日落景真係幾靚,唔怪得咁多人來睇,如果同場加映埋隻馬騮更佳XXXXD
    下次搵個大肥佬匿係佢後面我諗都可以擋到風嘅,唔係一陣冷親就大件事!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有幾驚啫!
      你想睇既都唔會有 !
      我唔似d貴人,出親門都係橫風橫雨 ,肥佬都係留返俾你遮雨啦.

      刪除
  6. 毛大小姐!怪不得您說好戲在後頭,看這篇十二門徒石,感覺真的超滿足......。我看了,好想再去啊!.....我想知點解會那麼多雀屍?因大風嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 翔大少, 呢度絕對值得再去啦...
      我見到已係一大堆屍係地下...唔止咁少架..係好大堆,落到最後級完全要跳過去先得..唔知咩原因咁多...

      刪除
  7. 太神奇了!美,語言已無法描述 {◕‿◕}
    拍的照片和解說都很到位,欣赏!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係Amazing ! 言語已變得多餘...唯有靜心欣賞~~
      你的留言更0岩睇..hahaha~~~

      刪除
  8. 忘記了當年看見有多少個門徒了!

    回覆刪除
  9. 厲害! 我無去到, 因為嫌遠同埋對睇石無興趣~哈哈! 依家睇相補數!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同你相反呀 , 對石, 木等原生態既物質都好有興趣 , 睇落好有質感...

      刪除