2014/2/25

中國恐龍







據記載的中國恐龍種類多達140種  約佔全球六分之一

這次發行的這套郵票介紹了六種中國恐龍

包括炳靈大夏巨龍  顧氏小盜龍  巨型祿豐龍  多背棘沱江龍

安氏原角龍及上游水永川龍   

將帶你回到牠們生活的中生代時期

更深入認識這種傳奇的史前動物



一本精美的小冊子內詳細介紹了六種恐龍的分類及習性







 











六張散票及小全張


特別郵戳首日封



特別郵戳首日封連小全張



套折




30 則留言:

  1. 回覆
    1. 佢話呢次係以夜光技術印製, 但我點都睇唔到有夜光囉..

      刪除
    2. 咁你有冇o係床下底睇先??

      刪除
    3. 我直情入咗衣櫃睇添XDD

      刪除
  2. 仲有埋小册子,好靚噃。

    回覆刪除
  3. 畀你搶頭啖湯XXXD
    本書仔都幾靚喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 幾時都快過你架啦..
      但你見唔見有夜光呀...我睇極都冇...唔通我呢套係錯版..wakakaka~~~

      刪除
    2. 等我返屋企研究下,之前睇就唔多覺有夜光

      刪除
    3. 咋咋淋吓!如果都唔見夜光,我地聯手去郵局回水!

      刪除
    4. 我明. 夜光means 夜晚嘅燈光. o係床下底,衣櫃當然唔多覺la.

      刪除
    5. 我真係見識到世界上仲生存緊你咁低低地既人類!
      夜光係黑暗地方都見到既物體形狀呀,大佬!係耍熄咗燈先見·
      老Gael,同我拖呢條友去外星啦,實在難同佢溝通!

      刪除
    6. 咁你e+熄咗燈都唔見嘛. 即係夜光唔係你咁諗啦. 只有我個解釋先合理.
      我知我呢d咁有智慧o既係好難同人溝通架. 哈哈哈.

      刪除
    7. "夜光係夜晚既燈光",照你咁講好多嘢都有夜光功能啦,包括你除咗鬼呀!
      返你既恐龍時代慢慢進化啦,現代社會唔啱你生存既,連八角都唔識仲學人講夜光!

      刪除
  4. 我覺得恐龍很不可思議!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係度諗如果佢地可以生存至今, 動物界既地位如森林之王既獅子, 跑得最快既豹都要讓位...恐龍先係動物界之王吧...
      咁你又對外星人點睇呢...我絕對相信係存在既 !!

      刪除
    2. 宇宙很大,我相信我們不是唯一存在的生物,外星人不是無稽之談,我持開放的態度。

      刪除
    3. 依家更加深信不疑 !

      刪除
  5. 早前在尖東科學館前見到有隻會搖頭擺尾的巨型恐龍 :P

    回覆刪除
  6. 豆豆呢排好努力出post呀!!
    恐龍郵票OK呀,我覺得幾有新意,而且構圖好靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有貨係手尤其遊記要快手寫,好快唔記得
      我鐘意恐龍架,不過話呢套有夜光印刷,但我唔多覺囉·

      刪除
  7. 看郵票也可以令人感覺如此精彩,毛大小姐,您真係勁!

    回覆刪除
  8. 個小冊子幾靚喎~~ 但我無訂。

    回覆刪除