2017/10/1

香港主題購物街




這套6張以所謂主題購物街為題材的郵票

列舉僅存的本地老式購物街道


金魚街  參茸海味藥材街  玉器市場

廚具街  花墟  果欄


在吋金呎土租金昂貴的彈丸之地

一盤生意可以延續成為當地的歷史

靠的是信譽及賓主雙方的感情聯繫

上輩的店主大都曉以此道

但傳到後輩手中卻少有深明

如今好多以小店為生之士

把自己的生意當兒戲者大有人在

只想賺快錢但缺待客之道

更有甚者視進門幫襯的客戶為乞丐討食般黑臉相對

賣衣物的不準試穿  即使有試就必須買

賣水果者將壞爛之果以貼紙遮掩

開餐廳者更以罵客口吻為賣點

如此經營者當其生意不景之時

只會怪責租金昂貴難以維持

卻從未意識自已本身之待客之道

這才是主宰一盤生意之成敗關鍵

店家沒把顧客當人又怎怪得沒人幫襯

做一門生意   資金貨源客流缺一不可

更不可少的是那顆真正的用心

一家店尚未有根基便心雄地連開數家

黙黙耕耘方可扎實根基

天女散花只得快速敗家之結局




本身一早擁有的優勢及美好

是要用心維護並發揚光大

才會承傳為歷史

反之以自身去破壞及摧毀

東方之珠購物天堂之美譽則徒有虛名




附送的鐵盒內裝2款手機鏡頭

一為廣角另為魚眼




12 則留言:

  1. 因為有好多都係成功靠父幹嘛, 唔駛點努力就有, 又點會似上一代咁經營呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 就算唔靠父蔭借錢創業既, 都係天真認為做生意一定有錢賺, 毫無sense可言.
      曾係fb見個人開鋪賣波衫, 話有客係佢食緊飯時入店, 要試衫, 試咗又冇買, 阻住哂佢開餐=.= , 一大輪申, 全部係個客唔0岩, 完全唔冇意識自己有問題, 到趕哂d客時, 佢真係可以返歸食飽佢啦.

      刪除
  2. 呢幾條街都唔知仲可以生存幾耐。

    回覆刪除
    回覆
    1. 話果欄已列入二級文物保護, 但呢度d小農講一套做一套, 唔知真係可以生存到幾時啦._

      刪除
  3. 係咪去買野受過好多怨屈..XXD
    btw,原來有手機鏡頭送咁好

    回覆刪除
    回覆
    1. 點可能受呢d ! 凡係呢類鋪頭又例如未入坐先限時要離開既,我都必定掉頭走, 就算佢獨市我都唔會幫襯.
      只係平時見太多, 果d人根本同自己倒米.
      呢2個鏡頭仲好清, 幾好添喎.

      刪除
    2. 限時果啲我都盡量不幫襯了.....
      衫都要試過先,有時穿上身後是另一回事:P
      之前買老虎啤酒都送了兩個,但我都未用過:P
      有冇買旗袍?

      刪除
    3. 有時專登避開多人時間早d去,成間餐廳鬼影唔多個都要係門口規定幾時要離開,咁佢食埋我份啦
      買衫試著係常識啦
      你依家進步咗學人隊啤添
      買乜旗袍,我又冇花樣年華上身😬

      刪除
    4. 我聽人講又學懂了策略,就係野食分開叫,個半鐘後繼續叫甜品,佢多數唔會逼你立即埋單叫你走唔畀你order甜品,變相坐耐啲!
      不過有時買tee果啲我未必試,尤其係fittingroom排長龍果陣:P
      請人飲㗎,純粹想要個鏡頭仔,我都唔識飲wakakakaka!!
      旗袍郵票喎,某人應該都訂左,你唔知啫^^

      刪除
    5. 食餐飯搞咁多野乜,有龍肉都唔食啦,好似乞食咁😓
      剛剛問咗有訂到😬呢d濕碎嘢我從來唔理😏

      刪除
  4. 香港所有東西都越來越大陸化,漸漸沒有人情味和真實感。

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇咗人情味,好多連人情世故都唔識😓

      刪除