2018/8/3

家常小菜





好久沒有寫煮食的blog文

這次又來炒冷飯

酷熱天   降暑瓜類幾乎每天必有

又是食客要求的絲瓜炒蛋

普通的一道小菜

但在蛋中加入香草及Dijon Mustard就零舍不同的風味


百吃不厭的小菜  火腿茸豌豆

這是買了帶殼的豌豆剝出豆子炒成

口感是糯糯的  絕非冷藏豆可比


又是自小吃大的糖醋小排  這也是我家出現率極高的一道菜

清洗沖淨   倒入鍋內   完全不需一滴油及一滴水

加入大量紹興酒煮滾  加入生抽 老抽  陳醋及冰糖

煮至冰糖熔化轉小火加蓋燜煮約2.5小時   中間翻拌數次

等到上碟前  開大火收汁即可

濃油赤醬  吮指回味

用酒取其香   用冰糖取其光澤及粘稠感

這是水及砂糖做不到的效果


有菜有肉不想再煮魚(偷懶的技巧我可是爐火純青^^)

就開了包帝王蟹腳   簡單加些香草黑椒

扔進焗爐十來分鐘搞掂

滿滿的海水味  鹽都不需一粒







12 則留言:

  1. 糖醋排骨甜酸酸幾lik3!!
    如果加多個高力豆沙或者豆沙鍋餅做甜品就perfect\^0^/
    青豆粟米紅蘿蔔粒炒肉碎都正,但偷懶多用雪藏品:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 糖醋骨食極唔厭
      我最唔鐘意食豆沙 !
      炒粒粒幾時都鐘意, 呢個手剝豆好食好多.

      刪除
  2. 我想食蟹, 不過好懶, 唔想剝殼 😁
    小菜好有上海風味
    講開上海野, 我去食一定要食排骨麵 & 油豆腐粉絲, 而家無呢枝歌仔唱啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁即係點,揾人剝俾你食😉
      我食呢d大嘅😬
      返黎食囉,上海菜飯店仲有嘅✌🏻

      刪除
  3. 你啲家常小菜我家都冇出現嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都唔知食咩大嘅🤔
      好明顯我唔係你同鄉啦😏

      刪除
  4. 有宵夜了.....第二和第三味菜至啱我:P
    剝一大碟豆可一點也不偷懶啊!

    回覆刪除
  5. 妳D家常小菜全部都可以拎出去賣……😑😁

    回覆刪除
  6. 豌豆 和 糖醋排骨, 都很到位 ! 新鲜豌豆要等到 四月下旬了。 【 我们这里很少见 ! 】 排骨 浓油赤酱 ! 赞 !!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 這些是我家上桌率頗高的小菜 , 也是我從小愛吃的.
      是的, 春夏時節見到我都買3,4斤,回家剝好了慢慢吃, 這跟買現成包裝的冷凍豆完全不同.

      刪除