2018/10/29

上海18 - 阿娘麵







大名鼎鼎的阿娘麵之前總是聞其名而不見其影

這次終可一嚐圓了心願


那天中午我自己先去探路  很快便找到

離我們酒店也不過3個巴士站

位於法國梧桐掩映的思南路



來到門口雖有數人在下單  

裡面卻還是可以找到零星座位



麵類小菜簡潔明了  要了碗蟹粉拌麵



麵不算很大份量於我則剛好

毫不小器的一大堆蟹粉澆頭覆蓋在麵上

另配一碗清湯可以潤潤嘴巴


蔥油開洋拌麵  這個平時也經常吃

反正有拌的  我就絕不吃湯的


因為太方便  我們平時中午就一碗麵簡單一餐

黃魚湯麵


這是用小爐慢煨的黃魚煨麵   湯底為奶白色

跟湯麵同樣配料十足  好多拆骨小黃魚


某天有人還吃了大腸麵    恐怖  恐怖


素雞 及雪菜肉絲澆頭  雪菜煮得有梅乾菜的香甜  好吃


吃過無數次的上海炸豬扒  

竟然是以奧地利炸豬扒延伸而來

先將一塊豬扒拍成薄片再上漿沾麵包糠炸成

最點睛處必是點沾上海獨有的辣醬油才絕配

這辣醬油據說以前就是唿汁  但跟喼汁完全味道不同

我更喜歡這個


米其林也算識貨

幾天內把他家的幾款招牌麵都試了

我自己覺得蟹粉麵最好吃

其他的麵質都同樣爽口有嚼勁

也不過不失    口味   永遠是很個人的




12 則留言:

  1. 店面睇落企理乾淨
    大帝居然敢食大腸, 佢有無睇過食神? XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 環境尚可
      佢點咗我都話唔係嘛,食呢d😰🤨
      睇過邊會記住呢d😏

      刪除
  2. 上海炸豬扒唔係傳統上海菜?

    回覆刪除
    回覆
    1. 傳統果款唔係咁煮, 呢d係西式由當時西廚引入

      刪除
  3. 如果用上海話點菜,店員會唔會識聽??
    我好似有食過用喼汁
    上海辣醬油<====HK會唔會有得賣?

    回覆刪除
    回覆
    1. 問黎都多餘
      港式
      有你會買咩

      刪除
    2. 依家好多廣州人都不懂廣州話

      刪除
    3. 上海人會維護自己嘅語言,傳統及飲食文化
      佢地趕走姥姥,守護住外婆!
      亦都唔會將佔盡優勢地段中的舊建築拆毀反之將佢修復保存
      呢d係班珠三角小農唔會有既思維

      刪除
  4. 听 这饭店的名字, 应该是 宁波上海人 开的吧 ? 经济实惠 ; 不错 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿娘已仙逝,現由其孫接手
      平民美食

      刪除
  5. 除了大腸麵, 款款都啱我,下次去光顧。

    回覆刪除