2023/1/29

角川武藏野ミュージアム



終於可以返去久違3年嘅鄉下
日日都係行下食下
所以完全冇打算影相
等自己輕鬆自在d
十幾日時間又真係行到冇嘢好行
於是去咗呢個文化博物館
幾特別下就影低記錄
位於東京偏遠地區
周邊環境類似鄉下地方
一大塊地起咗幢大石形狀嘅建築
相當有型


內𥚃空間寬敞打書釘一流














上到天花板嘅圖書純屬裝飾
唔好膽粗粗以為可以爬上去翻閱







除咗圖書仲有d裝置藝術





汽車坐椅同半天吊床梳化
只有個作者知道想點



一目小僧




由東京搭地鐵差唔多成個鐘先到
揸車就方便好多








經過3年疫情
日本好似停頓咗
往日好旺嘅地方都變得冷清
好多店舖執咗
連老牌百貨公司都唔捱唔住


位於涉谷鬧市有55年歷史嘅東急百貨於1月尾終結 


淺草雷門一帶人力車不乏女仔擔當


呢次發現日本引入咗好多南亞及賓記
酒店執房 餐廳鋪頭收銀甚至街頭都見唔少
反而往年周圍都有既某國人少之又少
日本面對日漸老化嘅生產力人口引入大量外勞
但同時亦要考慮相應增加嘅犯罪率
新聞報導
關東地區2個14歲賓仔鐵錘扑穿珠寶店老闆頭  搶咗一堆名錶 
雖然好快拉到 但都係一個好大嘅隱憂







24 則留言:

  1. 原來返鄉下hea.......good good !
    我都諗緊是否回鄉一行, 也辦些事, 感受一下重飛出遊的感覺, 卻又有點怕坐9小時機!

    回覆刪除
  2. 如無意外11月應該也會到日本散散心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係咁啦,飛完台灣又韓國
      你都要收拾心情,等時間慢慢療傷,繼續好好生活!

      刪除
    2. 現在過得好好啊!在台灣玩的非常開心!😁

      刪除
    3. 但昨天很不幸,因為當地的櫃員機故障,所以提不到錢,但HSBC卻無故扣了我5000多元,還說要等60天才能處理。

      刪除
    4. 你唔係換定台幣先去咩?
      台灣d銀行3點閂門,換錢又淨係得間台灣銀行有齊d外幣,又要護照台證9百樣嘢,煩到嘔

      刪除
    5. 最尾我嘈到想匯豐,再叫台灣當地嘅朋友打畀中國信託銀行,本來話要30日調查,然後七日內搞掂咗退返曬啲錢畀我,詳情有機會喺遊記度再講。😝

      刪除
    6. 算吧啦,又落後,又殘舊,人又短視同囉嗦,有排都唔使去
      Btw我又飛咗轉日本十幾日

      刪除
    7. 嚟緊我終於有時間同姑姑飛去大阪鬆一鬆了!🤗

      刪除
    8. 我尋日先由京都返東京

      刪除
  3. Very curious architecture model. Good photograph of It.

    回覆刪除
  4. 毛豆你好! 真是 好就不见了! 疫情后, 大家好像都 停博了! 我也差点把 密码忘掉。 上不了博客了! 今见你又 出發游了。 先给你点个大大的赞! 生活总要继续! 明天又将是新的一天! 祝你永远 健康快乐! 永远 飞来飞去! 给大家带来生活的乐趣 和 热情!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你,記得請把密碼寫在本子上,就不會忘記了
      並祝你安好!

      刪除