2023/11/6

京都惠文社




一次偶然係YouTube見到呢間位於京都嘅書店

原來仲係被BBC譽為全世界最靚書店

當時果位YouTuber隨意揭起嘅一本書令我念念不忘

時隔幾年終於可以到訪

第一時間即刻搵書但都冇

於是再開出條YouTube 片俾店員睇

終於搵出收起咗最後一本

之後每逢見到書店再問都係賣哂

果一本真係為我而留嘅🙏🏻








18 則留言:

  1. 我依家個blog又正常番。

    回覆刪除
  2. 嗰日經過京都但冇去到,而家睇你啲相當去咗,by the way,點解有咁多人出到po但留言又攞唔返個account?咁奇怪?

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以都冇乜心機玩

      刪除
    2. 唔開了,我而家去你哋blog留唔到言

      刪除
    3. 你最新個留言,我電郵收到,但呢度完全見唔到

      刪除
  3. 毛豆 ; 我是 “ 老猪 ” ,很久没上這个博客网了,很久没上這个博客了,不知此留言能否發出 ? 先为你點个赞 !

    回覆刪除
  4. 笨老猪又把 密码忘了 ! 明天再搞了 !

    回覆刪除
  5. 毛豆你好!Hotmail 网 没有了! 搞了半天,才上了 谷歌 和 雅虎 网! 发现大家都不大上网了 ! 你的博文也很少更新了! 我把写博客的 方法 也忘了 !哈············· 大家都 “ 难得糊涂” 了! 農历新年快到了 ! 先祝 各位博友; 新年快樂!身體健康!















    回覆刪除
    回覆
    1. 老豬你好!很抱歉我的blog留言也出了問題,也無法在其他blog友處留言
      祝你身體健康!新年如意!

      刪除
  6. Your blog is a hub of wisdom in the online world.

    回覆刪除