2011年12月2日星期五

Roast stuffed chicken







將伴碟的菜蔬炒熟後塞進雞肚內

用粗粒芥末等調味搽勻雞身內外


baby carrots墊在雞身底伴烤

像顆顆糖果香酥軟綿

剖開雞身大量的墊充食材滿瀉

韮蔥  西芹  洋蔥   蘑菇   還有栗子

不但吸收雞本身的肉香同時也為雞隻保持juicy

當完成填充物便要像外科手術後幫病人縫合刀口般

將雞隻開口處縫合


過程進行中有食客前來視察

特地吩咐手勢要漂亮點不然會告我醫療失當

好像真的一樣嘛   想怎樣呢


要不在那縫合的雞屁股上繡朵玫瑰花如何




光是填充雞也算不了一餐

又做了Tuscan風味的粗扁麵

看似普通的麵點倒也頗花心思的




先將zucchini用mandoline刨成大堆簿片


第一部份先略炸成簿脆小片放吸油紙上


再熱油中放一整顆蒜粒


小火微炒出蒜香即可取出


加入shallots 上湯及第二部份的瓜片炒軟


然後用hand blender打成醬料


重複以上熱油加蒜炒出蒜香取出


加入第三部份的瓜片炒至軟身

同時另一鍋中熱油放入蒜粒及蜆

加蓋炆煮至蜆殼打開

期間釋出的水份正是精華

待扁麵煮至適當程度便加入事先炒成的配料中


那便是軟身的瓜片及蜆肉

拌上打好的zucchini 醬汁
放數隻帶殼蜆隻於頂面
一道Tuscan獨特風味的
Linguine with clams and courgettes

Bon appétit !












舸兒 at 12/15/2011 01:56 am comment
這個菜單很適合聖誕派對哦!不喜歡火雞的可以用烤雞代替。
毛豆 at 12/15/2011 11:27 am reply
是的, 火雞太大又多數人覺得鞋...用雞絕對冇問題呢...
Time Is Changing at 12/12/2011 08:21 pm comment
全雞好難整的......=="
毛豆 at 12/12/2011 09:33 pm reply
唔會呀 , 清理好哂 ,醃勻內外,掟入焗爐就唔使理佢架啦...焗就最方便...
JC mama at 12/10/2011 03:46 pm comment
隻雞超想食!流口水ing!!!
毛豆 at 12/10/2011 07:41 pm reply
聖誕可以整下大餐啦^0^
常歡笑 at 12/08/2011 06:59 pm comment
廚藝巧勁呀!
毛豆 at 12/08/2011 08:24 pm reply
邊有廚藝可言呀....只係將生野煮熟..但求醫肚咋(^Q^)
Maymay at 12/07/2011 11:20 pm comment
豆豆,雞填滿好味東西,好美味,特別的意粉令我垂唌,特別係你煮汁液,好有心思!令我大開眼界呀!
毛豆 at 12/07/2011 11:41 pm reply
係呀may , 填充物先係主打...好入味呀...第一次整咁多功夫既意粉...但絕對值得呢...我盡量唔用現成既醬料, 自己整會好味同健康d呢...
Gael at 12/07/2011 05:06 pm comment
咁快整聖誕大餐^^~~~~D字可唔可以較得深色少少,老人家唔夠眼
毛豆 at 12/07/2011 08:28 pm reply
No啦..便飯咋....深淺你都唔會黎睇啦..老人家零舍難服侍既XDXD
噢!地利 Oh!tria at 12/07/2011 06:35 am comment
縫得咁好. 係咪向o個個縫孕婦肛個護士學架?
毛豆 at 12/07/2011 08:26 pm reply
有邊個孕婦要咁縫架.....你有冇常識架..我縫埋你把口, 等你做"人形蜈蚣"呀拿XDXD
Motonako.A at 12/07/2011 03:46 am comment
咁正.....实冇得剩喇?????遲咗添!!!!!
毛豆 at 12/07/2011 08:25 pm reply
呀太...你都係睇下算啦...唔好壞你大事呀..wakakakaka....
艾菲妹 at 12/06/2011 05:54 pm comment
嘩...毛豆你又出手喇?...好利害! 我星期日晚都係焗雞, 不過係燒春雞咋...hehe
毛豆 at 12/07/2011 08:24 pm reply
hahaha...艾菲..我係咁易煮一餐0者..講到出手好似好大陣仗喎..你咪仲勁...咦..大家都焗雞, 約埋都冇咁0岩喎...^^
Kestrel at 12/06/2011 12:41 am comment
乜咁有閒情日誌整啲咁繁複嘅嘢呀!……塞入雞嘅栗子要預先煮腍嗎?呢隻雞睇到都知好食啦!其實我成日都好想整焗雞,但怕之後要抹爐!……意粉就仲煩,但如果好食的話,咁都值得嘅,尤其我係一個 "翠玉瓜精"!
毛豆 at 12/16/2011 08:01 am reply
"重曹"じゅうそう唔係中文, 係日文漢字呀...不嬲梳打粉+白醋係好好既清潔劑黎啦..仲冇化學野殘留..安心好多...
Kestrel at 12/14/2011 11:09 pm reply
收到,唔該哂!……乜原來重曹即係梳打粉呀,我見好多和果子食譜都有用,都唔知係乜,依家知喇,又要多謝妳!
毛豆 at 12/14/2011 11:00 pm reply
http://fatzone.org/news1/apple/sub_main.php?iss_id=20100530&sec_id=12187376&art_id=14080900 寫住OVEN果樽..
Kestrel at 12/14/2011 10:53 pm reply
咁又唔係太貴喎!不過有幾大枝先?有冇相睇呀,可以認住佢個嘜頭,易啲搵。
毛豆 at 12/14/2011 03:48 pm reply
嗯....順路咪去望下囉...50蚊枝.
Kestrel at 12/14/2011 01:03 am reply
其實早一個禮拜先去行過,但好似嗰度淨係得食嘢賣,比「圓方」嗰間細好多!搵次再睇清楚先。
毛豆 at 12/13/2011 10:44 am reply
置地間梗有啦..同一間野..客咩氣呀...小事...
Kestrel at 12/12/2011 11:52 pm reply
又好似幾好咁喎!……不過真係要好神心先會去到嗰間神嘢,等我有機會睇吓置地嗰間「360」有冇先。多謝妳嘅好介紹呀! : )
毛豆 at 12/12/2011 06:52 pm reply
噴左係令黐係度既污漬脫落易抹...係泡黎既...抹完再用清水濕布抹多次..我知係果間神野先有...你知香港地架啦...
Kestrel at 12/12/2011 05:59 pm reply
一噴就攪掂,乜到唔駛做?會唔會有味呢?要過水嗎?……走到去「圓方」咁 "山卡啦",第二度有冇得賣呀?
毛豆 at 12/07/2011 08:23 pm reply
你去圓方間360買枝專洗焗爐既噴劑啦...慳好多力架... 意粉係步驟多少少, 但都好快0者...
Kestrel at 12/07/2011 05:18 pm reply
嘩,抹爐好小事!?我真係想死囉,幾乎成個人"捐"入個爐咁滯呀,抹完之後條頸都扭埋咁滯呀!!所以到依家都唔敢整燒肉,學咗咁耐都未自己整過。……焗完餅都要抹爐?乜妳個爐會好污糟咩?……個意粉咁都話易!?好多步驟喎,淨係翠肉瓜都分3份整啦!
毛豆 at 12/06/2011 10:10 am reply
間中都會良心發現既hahahaha.....所有餡都要煮熟先架..唔係塞入去唔會熟...抹爐好小事0者...焗完餅都要架啦...意粉係平時既碟頭餐...好易咋...係咪整個簡易版囉....
王木木 at 12/05/2011 11:25 pm comment
小豆豆..晚安呀 我嚟食宵夜喇 我成日想整焗雞...不過見到隻雞就頭痕喇 未敢整全雞呢...不如你整過我食喇 幾時可以做你食客啫...第二味咁複雜架
毛豆 at 12/06/2011 10:08 am reply
早呀 ,小木...咁夜仲消夜, 想增磅嗎... 依家買雞都清理好哂 , 洗下就得, 有咩頭痕先...花心思先有好野食嘛...
SamFish 沈魚 at 12/05/2011 06:43 pm comment
睇見都好肚餓.....
毛豆 at 12/06/2011 10:07 am reply
餓下頭腦清醒d架XDXD
Jo 姐姐 at 12/05/2011 07:57 am comment
俾人激親今晚罷工 我過嚟黐餐呀 ~~
毛豆 at 12/05/2011 08:45 am reply
早呀Jo姐姐...嘩..邊個咁大膽激親你呀...作反頂啦..一於餓佢幾餐,唔俾飽飯佢食啦...唔係咩呀...出去敗家, 見乜買乜 ,當堂爽哂啦..係咪先^-^
活活 at 12/05/2011 12:53 am comment
毛豆,第一眼以為係豬手,原來係雞雞。雖然屎忽向天,不過我見唔到花喎。雕一朵落去啦。
毛豆 at 12/05/2011 08:49 am reply
C活...係咪夢遊緊眼花呀...竟然似豬手..我從來都唔會食手手腳腳架...繡朵花...你估我真係好得閒頂啦....捉你去整返個tattoo好過啦XDXD
Jenny at 12/04/2011 05:40 pm comment
hello~好耐冇見啦喂!我係Jenny呀^^ 岩岩先知原來有得留言^^ Happyhappy~~
毛豆 at 12/04/2011 06:07 pm reply
好耐唔見啦...有得留好耐啦..hahahah...
嘉芙蓮 at 12/04/2011 05:05 pm comment
嘩...我想報名做你的食客呀! 隻雞, 清潔內臟係咪好多功夫?
毛豆 at 12/04/2011 06:27 pm reply
哈哈...可能冇你想像咁好呢...依家買既包裝有機雞,咩內臟都冇哂 , 洗下就得啦...反而塞餡入去又要縫合....先會花時間囉...^^
Jade at 12/04/2011 12:36 pm comment
查實你係咪開西餐廳。。。。識整咁多野食,開班教人都得呀,豆豆 >_^
毛豆 at 12/05/2011 09:11 am reply
咪講笑啦..邊有手藝可言...亂黎咋...
Jade at 12/05/2011 12:06 am reply
你啲手藝咪就係你GE 本錢囉 ^ - ^
毛豆 at 12/04/2011 06:10 pm reply
邊有本錢呀....開班更加冇本事啦..咪盞誤人子弟...^q^
akeelawong at 12/04/2011 04:34 pm reply
:)
雞腳七 at 12/03/2011 10:55 pm comment
如果畀我搞既話,我會塞隻田雞入去,變成死亡雞中雞,諗起就流口水。
毛豆 at 12/03/2011 11:17 pm reply
一睇就知你唔係路啦...梗係塞隻貓入去, 幾成死雞食死貓 , 再加隻飯蓋,幾成死雞撐飯蓋,咁先型爆嘛.XDXD
Lilo at 12/03/2011 07:02 pm comment
毛豆呀…..莫論你是否大國手, roast stuffed chicken 肯定是我的其中一個至愛童 年美食回憶^^ 因為每年聖誕, 家裡必備此雞, 我也很愛吃裡面滲滿雞汁的 “粉頭” :P 今次用蔬菜加我的至愛栗子, YUMMY YUMMY 至於另一碟, 我只要美味的粗扁麪, 伴以烤雞及配菜, 唔……正在想象ing, 哈哈!
毛豆 at 12/03/2011 09:27 pm reply
我雞手鴨腳就有份...國手係俾D"領導人"架嘛...升斗蟻民如我...求其煮餐晏食下0者.... 栗子真係最正....咦..你又唔食蜆架..我又係喎..點呀...呢勻要搶先得啦kakakaka...
Ants at 12/03/2011 04:51 pm comment
乜妳識整咁多嘢嫁.........
毛豆 at 12/03/2011 09:23 pm reply
唔係呀...咪一眼睇哂果幾樣三腳貓功夫之嘛.XDXD
kelly at 12/03/2011 03:28 pm comment
毛豆子,呢隻烤雞讓我想起以前常食概“八寶鴨”,肚裏賽滿了配料,索嗮D汁,超正!烤出來概雞肉更香,再加上我至愛概栗子,流梗口水啦(ˉ﹃ˉ)
毛豆 at 12/03/2011 11:21 pm reply
wahahhaaa..係咪要用上海鹹蝦叫個名呀^0^...八寶鴨記得以前過時過節餐台上必有架...我都係淨食肚內既餡咋..有埋糯米飯架嘛...正到呢....一齊流口水囉(^﹃^)
Anna at 12/03/2011 11:54 am comment
小豆豆, 呢d 先係大堆頭啦 ! 超級有心機同心思啦 ! ^^ 一睇就知好味道 , 怎不引屎人呢 ! 哼~~~
毛豆 at 12/03/2011 09:19 pm reply
Anna ,2樣咋..邊有大堆頭呀...少少心機咁囉...又唔覺意引到你呀..呵呵~~~
Mi at 12/03/2011 10:29 am comment
毛豆,光看就叫人肚子餓,讚!
毛豆 at 12/03/2011 09:18 pm reply
你會唔會又再整幾打紫蕃薯餅頂檔架..hahhahaa~~~
Ugly Witch at 12/03/2011 12:52 am comment
排住妳, 探探妳先捨得走. 豆豆係另一位高手. 勁.... 我想食雞肶同 Linguine with clams and courgettes. 但我未食都聞到香呢!!! Big applause for you.
毛豆 at 12/03/2011 09:18 pm reply
嘩..真係唔話得啦..臨出門仲掛住我....多謝哂... 我邊係咩高手呀..求其家常便飯咋.....^Q^
tomdelay at 12/02/2011 11:01 pm comment
那隻雞淨係睇都睇到d 香味啦!
毛豆 at 12/03/2011 09:17 pm reply
勁呀..竟然睇到香味....超能力呀.簡直..XDXD
BK at 12/02/2011 04:29 pm comment
烤雞加紅酒.....正!正!正!另加一個有獨特風味的殼蜆粗扁麵~~~滿足!!
毛豆 at 12/04/2011 06:20 pm reply
貪得意搵到酒既圖案咪貼上去囉..... 就係冇咩料到..先拎隻碟充下場面咋...^Q^
BK at 12/04/2011 02:18 pm reply
係圖案!?淨係碟都特別花巧....hahaha......
毛豆 at 12/03/2011 09:16 pm reply
呢個係圖案黎咋...唔係飲果樽囉....扁麵真係唔錯..花功夫都值得..^q^
Hoho at 12/02/2011 03:16 pm comment
好用心的一餐. 隻雞燒得好靚, 金黃色, d 餡好豐富, Tuscan獨特風味的Linguine with clams and cougettes, 真的是心機菜, So yummy!
毛豆 at 12/03/2011 09:15 pm reply
hahaha....搭0岩條筋先會俾心樹整下咋....d餡真係好入味, 栗子好好食...扁麵加左瓜醬, 先係重點...好清淡但又味...我都好滿意...^_^
Jasmaine at 12/02/2011 12:34 pm comment
I love to eat roast chicken, especially the stuffings!!!
毛豆 at 12/02/2011 12:41 pm reply
the stuffing are so yummy ,especially the chestnuts ^_^
Jasmaine at 12/02/2011 12:33 pm comment
No. 1!! Hurray!! Do I deserve at least a dumstick?
毛豆 at 12/02/2011 12:39 pm reply
of course dear , 2 for you ^0^

2 則留言:

  1. 依家好似好少見你再整喱類大工程嘢啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 成日整架,不過唔想寫之嘛.

      刪除