2014/10/20

地道食品








這套以香港跟馬來西亞聯合發行的地道食品郵票

結合了兩地經典的地道小吃及傳統食品









分別以香港的雞蛋仔及盆菜

馬國的椰漿飯及沙爹串燒






首日封上兩款特殊印郵戳






票面上更以兩地的市花及國花配襯



4張散票



泱泱美食天堂  只各以兩款食品作題材

是偷懶還是外行  還要是兩地設計師合作之出品

相比韓國  泰國等地的地道美食郵票相對遜色太多

※※※※※※~~~※※※※※※~~~※※※※※※~~~※※※※※※~~~※※※※※※~~~※※※※※※~~~※※※



題外話  上次在韓國買的洗碗布

超好用的  因為夠硬  幾乎可以取代平時的鋼絲刷

回港後竟然在759發現有賣  價錢超平的才幾個硬幣

雖然沒有這麼多顏色好像只有紅黃中間銀線的也有

但顏色沒甚麼關係吧 靚既梗係得我先有啦   呵~呵~呵~~~




30 則留言:

  1. 馬來西亞o個兩款好似好食好多.

    回覆刪除
    回覆
    1. 馬拉野多用可怕既棕櫚油, 你3高人士少食為妙 !

      刪除
    2. 乜突然多咗洗碗布架呢度?

      刪除
    3. kakakkaY(^_^)Y係呀,呢度成日好飄忽架!一時少咗d一時又多咗d,所以你每日都要黎幾次,每4粒鐘一次咁(☆_☆)

      刪除
  2. 我真大鄉里,未見過呢種洗碗布呢!顏色無所謂啦,反正都係洗碗用。
    講開洗碗布,之前咪好興用好易扭乾那種,但我用親無幾耐就有臭味,激氣,可能我自以為大力,但都係毛毛力扭不乾。。。。
    美食郵票來講,呢套個造型設計都好似不夠之前有點心那套靚。可能係聯合制作,大家審美眼光都很不同。
    至於選菜式我覺得可以,雞蛋仔和盤菜都很港式,沙爹都很馬來,但椰漿飯好似印尼都有呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係上次去首爾第一次見咋, 買幾塊試下, 竟然好好用, 最正就係平時要用鋼絲刷既跡佢都可以洗到, 所以你一定要去759買定呀.
      呢套郵票認真麻麻, 太少款式啦,不過同馬拉真係搞唔出乜好野XXD

      刪除
  3. 原來個套摺都幾靚喎
    我最鍾意個印

    回覆刪除
    回覆
    1. 除左顏色夠sharp之外, 整體都麻麻.
      咁你去郵局叫佢地戳2個印係你額頭咪得囉XXD

      刪除
    2. 我幾鍾意佢個圓洞設計,仲有洋紫荊和大紅花的剪邊,打開好靚呢
      可惜我無買:P

      刪除
    3. 乜咁娘既野你都鐘意架 =.=
      去買囉,呢套實有架.

      刪除
  4. 看了你的blog,剛去759買了,一包二塊正價18.5 會員價16.7,多謝你的介紹

    回覆刪除
    回覆
    1. 快手到呢XXD
      你唔買埋冇銀線果d ? 仲平呀.

      刪除
  5. 最鍾意買家居清潔用品,咁好用嘅洗碗布我梗想要,睇嚟又係時候走一轉香港嘞。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你就唔0岩啦, 梗係飛去韓國啦, 又多色又可以食埋你至愛既韓燒^^

      刪除
  6. 還是洗碗布吸引些, 毛豆推薦, 一於去買些自用及送人。

    回覆刪除
  7. 香港郵政好hea喎,民間小食還有碗仔翅、砵仔糕、臭豆腐.....
    洗碗布,我又要買呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲要2地合作,求求其各整2款食品, 真係唔做好過啦.
      買啦, 買啦,齊齊加入洗碗呀姐行列XXD

      刪除
  8. 这一阵较少上网。 和几十年前的老同学们建立了微信, 忙于微聊了。 你的博文要慢慢看来了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 微信都敢玩, 佩服 ! 說話小心點, 不然分分鐘你那些舊同學有勾結外國勢力的嫌疑XXD

      刪除
  9. 回覆
    1. 家下講緊"地道"食品呀,姐姐!

      刪除
  10. 我们聊的那些事,国安局不懂的, 大概也懒得管吧, 哈,,,,,,,,,,

    回覆刪除
    回覆
    1. 就算風花雪月, 我也不會用微信 !

      刪除
  11. shit!! 我又miss左, 立即上去睇下仲有冇先.呢套好得意呀~

    回覆刪除