2014年10月4日星期六

2014仁川亞運---羽毛球男單, 混雙決賽






這次專程前往仁川觀看亞運

一出機場便像這壁畫中人一樣滾水淥腳放下行李直奔賽場



這晚是羽毛球男子男打及男女混合雙打決賽

自然少不了超級丹的金牌爭取賽

其中一球以50來回對打激烈過激烈的海膽



最後金牌終究成了超級丹的囊中物

最後一擊取勝扔下球拍雙姆指給自己贊

再脫下球衣拋向觀眾席

之後連球拍也一同拋出

披上國旗凱旋而回


香港及印尼位同獲第三  冠亞同為中國隊所得

超級丹一副自在必得的姿態

離開前將手中花束又再拋向觀眾

我以為他會連金牌都拋出來 XXD



中國對印尼的男女混雙

場中同樣出現連續40拍的對擊

最後中國隊獲勝




地鐵站內的可愛塗畫  總是令人感到窩心








24 則留言:

  1. 大小姐!看標題還以為您是香港代表.....您話過去拿金牌嘛!....

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 , 我領隊黎架wakakaka~~~

      刪除
    2. 真的?勁!......有眼不識泰山啊!........

      刪除
  2. 你唔出場露兩手咁呀?? 但係唔好露肉...kakakaka

    回覆刪除
    回覆
    1. 一場去到,我又點止露2手呀!仲露埋2腳添啦(☆_☆)

      刪除
  3. 在機場也曾見過三個亞運吉祥物。

    呵呵.......超級丹粉絲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家已經閉幕,咁多吉祥物都唔知點處理!
      No啦!我唔係任何人既粉絲!

      刪除
  4. 唔知豆姐運動都啱,仲要飛去現場睇羽毛球賽事,你自己有冇打呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前學生時代都算運動活躍份子, 依家好少打啦.

      刪除
  5. 不愧是天王,依然保持著最巔峰的狀態!

    回覆刪除
  6. 如果搶到湛龍或者超級丹件波衫就好啦XXXD
    隻海豹吉祥物幾可愛喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁臭, 得鬼閒去搶,送都唔要 !

      刪除
  7. 真係為左球賽飛了三個幾鐘?還是仲有下聞!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係專程去睇賽事, 一早買定飛啦.下聞即係都順便睇左孖C展XXD

      刪除
    2. 還未睇到你的CC博文呀,你較左幾多點公開呀。。。。

      刪除
    3. 之前在CX睇左過關於Karl Lagerfeld 的節目,要他用sketch來答interview的問題,好好睇,我搵下睇下搵唔搵到個節目名,除了他對隻choupette貓的瘋狂,我真係覺得他好叻!

      刪除
    4. Karl Lagerfeld sketches his life, from ARTE

      刪除
    5. 有啦..有啦!!!
      之前寫到一半電腦神左 ,之後我又出左去, 太多野寫呀, 仲有佢好多創作意念都寫唔哂 , 睇住先啦.
      老佛爺係呢世紀最有創意之人 !由佢繼承Chanel既宗旨及將其再發揚光大, 咁多年都可以保持萬變不離其中, 既保存Chanel既靈魂又不斷創新, 更加注重所有細節, 真係令人佩服 !!!
      ok , 我會上網搵黎睇下 ^^

      刪除
    6. 係呀係呀,睇到啦!多謝豆豆!
      你真係要搵呢個video來睇睇呀:)

      刪除
    7. 唔使客氣!
      我會睇Y(^_^)Y

      刪除