2014/11/6

聖誕郵票







發行郵票的速度幾乎近似光速

才11月頭已出了聖誕郵票

而且郵票的花樣也越來越多

先當裝飾之後再收藏

何不贈送一棵迷你聖誕樹呢

做戲做全套反正也是順手嘛



裝飾花環內有齊4張的散票




我家連草都沒根更何況樹

找塊木板吊出來的樣子



首日封加特別郵戳





小版張



散票



還有4張明信片



內裡寫上甜言蜜語祝福詞



背後已有印上的郵資郵戳



但只限本地投寄  海外的你   看看當收到吧^.*




28 則留言:

  1. 仲未得閒去拎添>.<
    可以掛出來做裝飾都幾正喎,一物二用

    回覆刪除
    回覆
    1. 乜事咁慢吞吞架.
      你都冇樹架, 掛係頸度呀 , 靚哂啦XXD

      刪除
  2. 呢個掛飾又幾别緻喎,收到,我睇吓都好開心喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 郵票係第一次咁設計 ,下年唔知會唔會整埋棵樹XXD
      我都寧願睇下當有了,收咁多好煩=.=

      刪除
  3. 睇下當收到,just like the ghost only smell the food and believe they ate them already .

    回覆刪除
  4. 聖誕前提早快樂!hehehe..............

    回覆刪除
    回覆
    1. 又講外星文, 提早聖誕快樂呀XXD

      刪除
    2. 才疏學淺嘛!看開點啦!.....hahaha.....聖誕節前已快樂非常....wakaka......

      刪除
    3. 你係飛左去外星太耐, 唔記得地球人既文法啦.
      外星未到聖誕都咁開心啦, 唔怪得同地球唔同啦^^

      刪除
  5. 掛起來欣賞..........like呀 !
    送埋聖誕樹.......更like喇 :P
    N年未收過明信片了!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有冇樹出年先知啦...
      自己寄俾自己囉XXD

      刪除
  6. 11月頭已出了聖誕郵票<< 正常吖. 係時候寄平郵聖誕包果.

    回覆刪除
  7. 很有特色的郵票,跟聖誕卡一樣可以傳情達意。

    回覆刪除
  8. 就係問你呢套,好得意呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你有冇買呢, 澳門有冇咩聖誕郵票架 ?

      刪除
    2. 我真係覺得雅虎較好用。
      澳門郵票我有訂開,但儲埋一次先攞,攞左我都係放埋一邊無留意。
      我知英國有出。

      刪除
    3. yahoo起碼有個"私留"可以講下密計啦XXD
      我上次去澳門, 通街拖喼自由痕,又多電單車烏煙瘴氣, 唯有呢入郵局得以清靜,買左唔少, 係對澳門唯一既好感.

      刪除
  9. 我最鍾意藍色雪人頭那張呀!
    咁快又聖誕,時間真係過得好似光速咁快。。。。我好似剛剛過左復活節無耐,唔係下個月放暑假咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 果籠仲有埋點心, 一籠兩用~~
      真係好快囉,咁又一年了...
      係架 ,下個月暑假啦,你快去訂定機票返鄉下啦 ,喂hahaha~~~

      刪除