2014/11/11

估下係乜





途經一露天街市  見一攤檔有這一條條的東東

看了半天都分不清是何方聖物

請教了檔主  

說城市人很少有人識  居於鄉村或新界者才知

你知道這是甚麼嗎




26 則留言:

  1. 香茅?
    先旨聲明:我係城市人。

    回覆刪除
  2. 我都估香矛,但又好似沒那麼大條的.....??:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 城市大少, 有咁大條香茅我都想要呀XXD

      刪除
    2. 大小姐!係咪要咁樣寸我呀!.....mmmmmmmm...........

      刪除
    3. 大少, 原諒我一時唔記得你剛由外星返, 可能穿過蟲洞接觸過第5次元既野係同地球生物唔同XXD

      刪除
  3. 有D似芹??

    宜家BLOGGER好麻煩,我係我BLOG回左你,順便問下有無買聖誕郵票,你都唔濕我既 :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 你又係城市人啦XXD
      之唔係,我POST左咁耐你收唔到咩~~~

      刪除
  4. 呵呵.......我見過, 但無理又無問係咩, 而家就等開估 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 見到唔識既野都唔問下,咁點得架.....要死纏爛打不恥下問先得架嘛.

      刪除
    2. 呵呵........此乃不求甚解不聞不問, 大懶人也 XD

      刪除
  5. 回覆
    1. 新一篇咪開左囉,睇d唔睇d架,你個外星人XXD

      刪除
  6. 回覆
    1. 係咪玩野XXD, 西芹有咁大條咩 , 基因改造呀XXD

      刪除
  7. 連我呢d住左係新界大西北o既人都唔識喎~~ 不過睇完你前一篇再睇呢個, 又學到新野了! 哈哈~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你直情唔係路啦!
      以後要多d留意下啦^_^

      刪除
  8. 真係估唔到呢!我睇左答案啦!哈哈!
    咁豆豆有沒有買回來試下?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁大個人第一次見, 睇左好耐都係唔知何物,就係咁問2位檔主姐姐, 佢地好耐心講解點樣煮食 .
      因為我仲有地方去, 所以冇奶油拎住咁長既野周圍行, 下次見到我都有打算買黎試下架, 到時煮左post你睇^^

      刪除