2008年9月30日星期二

麥皮蝦




記得年初時  為了不想忍受連續不斷的寒冷天氣 
逃了去獅城避寒
在農曆新年時節   整個獅城猶如沉睡了一般  
所有商店關門大吉
停留的數天  幾乎把我悶出個鳥來   
還好總算有部份海鮮食肆依然
極有人性地來關照因悶得目光呆滯而差點客死他鄉的遊客如我
讓我在無聊得快將失常之前   
靠著他們的美味海鮮  得以回復理智
僥倖地存活下來  從此以後   我對獅城的印象  
就只有那將我救出生天的海鮮餐   別無其他了   
今天   也不知是怎麼回事   莫名其妙地想起獅城享負盛名的 
麥皮蝦
(怎麼我的這顆腦瓜總是只記得有關吃的    其他任何再重要
的事情物件  無論我怎樣努力   卻永無可能地記牢3  5分鐘 )
記得當時在那海鮮坊   連吃了2大盤   
當晚為我下單的餐廳老闆  算是碰到個不要命的了
更記得   離開餐廳後   我是直挺挺地      挺回酒店的
(裝了一肚子的魚 蝦 蟹  還敢彎腰嗎   不怕那些蝦兵蟹將從喉嚨殺出來跟我拚了)
於是  老樣子地心有不甘  要自己試著做來看看
又給我擺平一樣新的菜式麥皮蝦還是如常地蝦穀酥脆  
麥皮香甜  
以乾蔥 蔥段當配料  非常好吃
糖醋小排骨   不用再介紹  是老相識了  用了茄醬配合糖醋汁

更加增添酸甜層次  上碟後撒上芝麻   當場增色不少

蔥油芋頭   當造之物   用爆香之蔥花   

炒煮至汁乾    香‧軟‧糯


開飯囉








gary at 10/06/2008 04:40 am comment
餓死咗...
毛豆 at 10/06/2008 08:54 am reply
知餓了咩............正所謂 : 唔到70歲都唔俾飽飯你食 ...........呵呵.......忍下啦........忍得肚仔餓 , 方為人上人嘛.........
金莎 Sally at 10/06/2008 12:09 am comment
我試過在尖咀一西餐廳吃過杏仁麥片蝦, 超正呀!!!!
毛豆 at 10/06/2008 08:52 am reply
貢奇 , 西餐廳竟然有麥皮蝦仲要加埋杏仁.......貢你個日有冇十隻手指都吮埋貢呢.......嘿嘿....... 新加坡既麥皮整到甜甜地仲有埋好香既奶油味 , 你食果個係咪貢呢......不過 ,真係超正....所以會記得佢.....
冰冰Tracy Ice at 10/05/2008 09:04 pm comment
晚上好啊~豆豆!!
毛豆 at 10/05/2008 09:50 pm reply
晚安 , 冰冰....今天好嗎.......又過了一個假期了........呵呵.......
面包face at 10/05/2008 08:00 pm comment
豆豆...又煮成台好餸, 真係想攞我命la  
毛豆 at 10/05/2008 09:52 pm reply
包包...玩得開心嗎......黎黎黎.......等埋你開餐啦......幫你洗塵啦........喂.......
Yee Ping at 10/05/2008 07:33 pm comment
毛豆!您都好鐘意用蝦做餸架喎!我第一次見呢個麥皮蝦咋!好得意喎!見到都知好味道!D麥皮係咪脆脆哋架!
毛豆 at 10/05/2008 09:54 pm reply
係呀冇錯呀......我同魚蝦蟹有仇嘛 , 見到就想食左佢地啦......嘿嘿.......個麥皮蝦唔錯家 , 麥皮係甜甜地好香脆既.....其實佢先係主角呀.....
Freedom of Speech at 10/04/2008 03:50 pm comment
我覺得D蝦同我整既ginger & spring onion shrimp 差唔多 hehehe http://www.vtalk88.com/gallery/displayimage.php?album=23&pos=0  
毛豆 at 10/04/2008 04:34 pm reply
我相信味道係絕對唔同既 , 呢味既麥片絕對要偏甜
gary at 10/04/2008 05:30 am comment
咁多日唔煮飯,乜你唔肚餓嘅咩
毛豆 at 10/04/2008 09:39 am reply
你有所不知.....我呢一餐係分幾日食既 , 直到家陣都仲有一堆麥皮幾粒蔥花再加排骨汁可以點下
Mimy at 10/04/2008 03:45 am comment
毛豆我返左黎喇~
毛豆 at 10/04/2008 09:37 am reply
晴天.........等緊你既吃喝玩樂敗家香江遊記呀.........你依家返左去有冇狂做運動黎追返之前用突左既quota呢.......嘿嘿.....下次幾時再返黎呀........
冰冰Tracy Ice at 10/03/2008 03:55 pm comment
CHOI~5准乱讲啊~LU口水讲过啊~傻豆豆!!
毛豆 at 10/03/2008 07:45 pm reply
OK......冰冰 , 貢等我下次要守行為再去啦.........呵呵......
Sindy at 10/03/2008 01:59 pm comment
溫馨提示, 天氣開始轉涼喇, 記得要著多件衫呀, 大家都 要小 心d , 唔好病倒ar. Happy Friday
毛豆 at 10/03/2008 02:54 pm reply
嘩嘩嘩.......你係咪哈利路亞聖母瑪麗亞呀.......係如此風雨交加陰霾無光的日子收到你既提示真係好溫馨呀使我猶如沐浴於和煦陽光中..最緊要係我呀媽都未貢黎提我呢佢由得我自生自滅天生天養好耐啦
吳太-「玲」感蛋糕 at 10/03/2008 01:15 pm comment
你形容得很好,新加坡真係悶到不得了! 我對麥皮蝦好有興趣wor
毛豆 at 10/03/2008 03:07 pm reply
oh......my darling , 你終於破繭而出了呀......勢估唔到呢味悶城麥皮蝦可以令你開懷晨早我整個十碟八碟過你又點話呀 你又何苦呢又唔係去左獅城做悶棍唔好再將自己閉關數腳趾啦出黎行下遊蕩下先係家嘛呢個漿糊仲有好多地方你未踏足呢
冰冰Tracy Ice at 10/03/2008 11:31 am comment
豆豆,你说得好,就算不是过年~平常的SGP真的很闷呢~没地方好玩呢!!
毛豆 at 10/03/2008 03:12 pm reply
冰冰 , 所以呢除非我下次犯左事仲要好嚴重既就會將自己遣送去新加坡勞改啦
gary at 10/03/2008 02:55 am comment
呢嗰我老婆好鍾意
毛豆 at 10/03/2008 08:53 am reply
嘩.......寶寶好返 , 連懶惡人都嬌俏左貢多喎 , 竟然會出動埋呢個公仔..嘿嘿...... 係呀 , 我記得呀mi好鐘意食蝦 , 你要買多d俾你愛妻大人食啦.....孤寒就對你自己好啦......
冰冰Tracy Ice at 10/02/2008 11:13 pm comment
~豆豆,下次你来SGP记得要找我哦!!呵呵,这里的新年都很静嘎~少人到离谱啊~全部多数回老家呢!!
毛豆 at 10/03/2008 08:50 am reply
噢 ,冰冰 , 你知嗎 , 一年中我最唔鐘意既就係農曆新年啦  , 好悶又無聊 , 年初時香港好凍呀 , 我真係為左去避寒咋  ,但過到去仲悶過9千倍.......連唯一既義安城都要初三先開.....賣烘焙用具既鋪更加無了期休息......新加坡對我唔係陌生地 , 但我唔鐘意呢......所以 , 冇必要我都唔想再去啦 , 悶到發癲......
Jasmaine at 10/02/2008 10:42 pm comment
麥皮蝦?  This is really interesting.  I have never seen or heard of this before!
毛豆 at 10/02/2008 10:57 pm reply
係呀 , 我諗都係新加坡獨有既菜色啦  ,香港都未見餐廳有得食呀 , 但新加坡既大排檔或海鮮餐廳都有家......好好食 , 你可以自己試下......麥皮又健康呢......
常歡笑 at 10/02/2008 07:08 pm comment
我又來開餐 ~
毛豆 at 10/02/2008 09:01 pm reply
嘩你依家先黎呀等左你好耐啦個電話打極都唔通又去左邊度花天酒地呀
at 10/02/2008 04:35 pm comment
你都好叻喎~
毛豆 at 10/02/2008 09:00 pm reply
你指係邊方面呢請問 範圍太廣你寫得太少  可否請你用1千字左右來描寫下你既個人高見呢我係非常願意接受指教喎
HelloKitty at 10/02/2008 02:44 pm comment
毛豆的腦袋除了食之外, 還有一手好文筆呀.
毛豆 at 10/02/2008 03:42 pm reply
小公主.....係呀 ,冇錯.我學過中文家....... ( 嘩.自己都好想嘔呀.......)
Angela at 10/02/2008 09:48 am comment
比十個叻你!你要學我個表姨甥女咁袋好喎 我真係孤陋寡聞,都唔知有麥皮蝦呢味餸,好特別呀,葱油芋頭我都未食過。糖醋小排吉我就好鐘意,次次去食上海o野都會嗌,好鬼死勁呀你,o的排吉係咪要走吓油先o架?
毛豆 at 10/02/2008 03:39 pm reply
你可否仁慈地代我將你呢 十個叻 轉交俾你既表姨甥女呢,,就當我既小小心意. 同時如果可以用呢 十個叻 換返現金既話我又好樂意並非常小心袋好佢呀..........得唔得呢.......呢位施主 唔好輕易責怪自己事關麥皮蝦由史以來都未係歐洲浦過頭你唔知係絕對正常不過既事 蔥油芋頭係上海菜呀你又有幾耐冇踏足黃浦江邊呢 排骨要走油呢個貢驚世之概念你從何而來呀...如果你唔介意既用油浸佢3,5 ,7年會唔會更加入味呢.......施主....
查查 at 10/02/2008 09:22 am comment
嘩,好掂呀!我最鐘意食糖醋排骨,酸酸甜甜好開胃!你廚藝好了得,幾時過番兩招俾我!
毛豆 at 10/02/2008 03:30 pm reply
查呀查........你可否話我知點解會有貢多人鐘意食糖醋排骨家......究竟發生左咩事喎.........天呀.......
王木木 at 10/02/2008 12:58 am comment
毛小豆豆豆.....我地個腦除佐食都冇乜嘢特別嘢裝到架喇, 不過你個腦有用啲, 起碼食完都會知道點整....我食完就只記得下次幫襯A店要點C食物, B店要點A食物 yo~ 個麥皮蝦真係幾特別喎, 原來啲麥皮係要炒架....聽落好似好難整咁喎.....乜獅城真係乜悶架, 除佐麥皮蝦留比你深刻印象就冇其他喇~  至於個糖醋小排骨...我係勁鍾意食架, 酸酸甜甜咁, 好開胃囉
毛豆 at 10/02/2008 08:52 am reply
王小木木木..原來你都係同道中人呀.幸會幸會 係呀冇錯 麥皮蝦幾唔錯貢話啦(好過冇嘛...嘿嘿)  佢係要炒下家 ,再調味貢先可以惹味 麥皮本身冇味家嘛 獅城絕對可例入世界十大悶地之一 避得過都盡可唔去之地 但可憐的我都前往過數次  每次都令我失望 去沉思冥想反省閉關之最佳國度  但自問我又冇做錯任何野 何解要如此難為自己 只為左避下嚴寒咋 真係如此多人鐘意個小排骨  睇黎我都做左一件令人開心之好事
rachel at 10/01/2008 10:12 pm comment
今次有進步...起碼有骨頭同蝦殼打包...正
毛豆 at 10/01/2008 10:58 pm reply
頭先回覆你後先醒起蝦殼同骨頭原來包起左一早已倒入垃圾桶依家可能已到達堆田區 都話左我只記得食得既野其他既點都冇辦法記住 依家你可死心不需再作出回應下次請早
York at 10/01/2008 09:07 pm comment
水  ,紹酒, 茄醬 , 糖 , 鎮江醋 , 喼汁 , 生抽........... 整碟排骨搞咁多野架,都係唔整喇,出面食好過hahaahaha
毛豆 at 10/01/2008 10:02 pm reply
好呀冇錯 出去食唔使煩之餘更有防腐劑色素化工原料贈送 唔好客氣招呼唔到自己隨便裝多碗飯
rachel at 10/01/2008 08:59 pm comment
個苧頭就留返比妳...其餘 2 碟打包就得啦
毛豆 at 10/01/2008 09:56 pm reply
芋頭你放心我已整碟清哂 另外2碟已打包等住你拎----1包蝦殼另一包骨頭
iristoday at 10/01/2008 06:57 pm comment
哈哈, 好呀, 妳打個做法出黎, 我煮完成碟放上妳個 blog 度等妳食個夠~~
毛豆 at 10/01/2008 08:34 pm reply
你有冇諗過你貢既態度最後得到既可能已唔係糖醋排骨而變左大雜燴呢
iristoday at 10/01/2008 01:22 pm comment
個糖醋骨整得好正呀, 個排骨係咪就咁煎熟就得架LAR??
毛豆 at 10/01/2008 05:48 pm reply
不是啦.......哪會如此簡單..... 你想學做嗎我可以教你但唯一條件是你要請我食到我夠為止之後才輪到你自己食喎
妹妹 at 10/01/2008 12:35 am comment
毛豆~~ 去完街我又黎啦﹗你個麥皮蝦整得好脆口,剩係睇都覺得D蝦好酥脆,再加人地最愛的糖醋小排骨,我又要黎食飯啊﹗
毛豆 at 10/01/2008 12:52 am reply
妹妹 , 早晨喎.....嘿嘿......... 去左邊度狂歡呀....... 係呀 , 忽然想起曾經食過有樣叫麥皮蝦既物體喎.......咪試下整囉......又俾我整到真係出奇.......個蝦係一定要好酥脆家 , 但最正反而係個埋炒香左既麥皮呀.......哈哈.....平時有幾何食到炒既麥皮先得家.....都係好鬆脆既 , 又甜甜地.......真正搵到果個味呀....都好開心呢........你又鐘意糖醋骨呀......嗯....呢次用左茄醬 ,個味同色更好呀.....你得閒都試下啦.......
York at 10/01/2008 12:13 am comment
三碟都好大碟喎,整糖醋排骨個糖醋係邊有得買呀,叫咩名呢? 我想叫阿媽整糖醋排骨呀
毛豆 at 10/01/2008 12:48 am reply
唔係喎 , 唔太大碟家........份量0岩0岩好家......影相好多時都會有錯覺..... 呀........呢位呀哥...你係咪又想我搵鑊鏟拍你個頭呢......糖醋排骨使出去買汁黎煮既咩...(亦都好似冇呢個汁買喎...除非你發明啦......)..你好有辱我既廚藝喎.....用水  ,紹酒(呢樣唔落都得 ,落係多香味) , 茄醬 , 糖 , 鎮江醋 , 喼汁 , 生抽...........煮勻 , 加入煎或煮過之排骨.........煮到汁將近收乾即可......收到未呀......貢.......幾時煮黎請我食呀.......
冰冰Tracy Ice at 09/30/2008 10:51 pm comment
糖醋小排骨~豆豆煮得好靓啊~同外面酒楼卖的一样啊!!
毛豆 at 09/30/2008 11:17 pm reply
冰冰........你鐘意小排骨呀...... 個麥片蝦係你獅城既地道小菜喎.......

沒有留言:

發佈留言