2009年12月7日星期一

雙味雪球






上次小試牛刀試做雪球後
今天再次大量炮製
為的是堵截一眾煩人的糾纏
這次好好計算了份量
更多了朱古力味

質感依然的酥脆帶有堅果味
值得嚐試
預熱焗爐180度
牛油----120g  , 糖粉---35g , 鹽---一小撮 
杏仁片(切成細粒)---50g ,  中粉---200g
1)牛油室溫放軟  拌至cream狀  加入糖粉 鹽完全拌勻
2)杏仁碎粒加入拌勻
3)加入篩過之中粉拌勻
4)輕手揉成麵團  以每100g為一份搓成條
5)將麵條切成段  約1蚊硬幣大小
6)每一粒搓成球

7) 將爐溫降至160度-----焗35分鐘


8) 出爐攤凍 滾上糖粉即可  約70粒







朱古力味只需中粉180g 朱古力粉20g

其他份量相同

※整個拌勻過程不需打蛋器  只需膠刮即可

※搓球時 務必搓至表面光滑無裂痕  避免焗後爆裂

※爐溫也不可太高







C Chan at 01/26/2011 07:56 am comment
衰鬼呀, 又真係整得好靚wor~  冇爆! 好, 過幾日再整, 要搓到滑晒面先入爐!  多謝你話我知~  
毛豆 at 01/26/2011 10:10 am reply
使乜講..呵呵
面包face at 12/11/2009 01:38 pm comment
豆豆...睇你個menu好似好簡單, 但做起來唔知會點呢
毛豆 at 12/11/2009 01:59 pm reply
包包 ,放心做啦 , 呢個就係咁簡單 , 唔使蛋 , 唔使咩架撐 ,我淨係用隻木勺就拌得....... 最緊要係搓到光滑冇左裂紋 , 咁就唔會焗到爆開 , 攤凍左 , 逐少放入糖粉度沾勻 , 戴隻即棄手套拎出  ,唔使整到成手都係......個口感好鬆化 ,又咬到細粒既杏仁 , 真係好食既......簡單過另外隻芝士鹹餅.......
Tastebug at 12/10/2009 04:37 pm comment
嘻~ 聖誕節又多一樣小吃~~
毛豆 at 12/10/2009 06:13 pm reply
係呀 , 呢個易整又好味家.......
舸兒 at 12/09/2009 11:11 am comment
可以帶囘公司開聖誕派隊哦!!
毛豆 at 12/09/2009 11:14 am reply
可以呀 ,舸兒 , 呢個一口一粒好鬆脆 ,唔錯家......
Darling at 12/09/2009 04:22 am comment
連續幾年聖誕都有整呢個雪球,見你整,我又想整!
毛豆 at 12/09/2009 10:48 am reply
我就今次先第1次整咋 ,不過整埋咁多都係俾人 ,自己都冇得食..... 你今個聖誕係咪又會大製作咁呀........
濃情朱古力碰上士多啤梨 at 12/08/2009 10:36 am comment
圓碌碌小毛豆早你個大晨呀, 出面而家落毛毛雨又好潮濕呢, 你覺得嗎?>?睇黎係時間又要煲返d袪濕湯or茶先得
毛豆 at 12/08/2009 12:21 pm reply
嗦卡 , 依家都停左雨啦 , 好少事咋 ,落下就梗係濕家啦 , 係咪先.......
王木木 at 12/07/2009 08:29 pm comment
小豆豆..我嚟喇   今日好忙呀...同事放假兩日又要頂佢啲做呀 我頭先跑番屋企呀..超大風呀~~~ 我前日都整佐雪球呀..乜咁鬼啱既  我整佐綠茶同古古力味  媽咪都話好香堅果味呀...真係唔錯呀   不過我麻麻鍾意上糖粉囉..你嗰啲好似糖霜咁呀
毛豆 at 12/07/2009 10:26 pm reply
小木 ,點會咁大風呀 ,我呢度好似冇咩喎 , 你好趕返屋企呀 , 唔使跑呀 ,屋企幾時返都唔會關門家嘛....... 小木 ,終於做左雪球啦 , 又唔早嚮  ,咁我咪搭你單唔使整囉... 綠茶都好呀 , 不過我屋企冇綠茶粉囉........你加左多唔多杏仁呀 ,我加好多家 ,所以咬落粒粒 ,好香呢....... 點解唔鐘意糖粉呀 , 好味D家 , 呢個咪icing sugar囉......你唔係咩.......
Amy at 12/07/2009 07:09 pm comment
係咪唔同色架
毛豆 at 12/07/2009 10:22 pm reply
呵呵 ,好明顯啦 , 一盤係朱古力嘛........
SweetieNeko at 12/07/2009 03:22 pm comment
做左好多呀
毛豆 at 12/07/2009 10:13 pm reply
呵呵 ,係呀 , 不過已經冇哂啦...........
iristoday at 12/07/2009 03:12 pm comment
豆, 兩盆雪球又靚又應節, 我個盆妳有無速遞過黎架? 典解我仲未收到架? 個工序好似幾簡單咁, 但焗咁多, 一定好花功夫呢~
毛豆 at 12/07/2009 10:12 pm reply
係整左好多呀 , 不過我自己都冇得食呢........ 你個盤晨早送去啦 ,乜仲未收到呀 , 咁中途佢地可能碌左去北極啦........ 呢個好易整咋 ,寫哂係度了.......好快整完........
濃情朱古力碰上士多啤梨 at 12/07/2009 02:56 pm comment
wo小豆, 你攪咩又阿茂上身呀??今次產量咁多, 你一定食唔晒啦, 分d比我地幾隻腳好wo, 咁多雪球你攪到我好想快快到聖誕呢 呢堆雪球口感一定好正, 今次重有古古力味我鍾意呢, 依依..原來做法咁簡單咋, 整得過呀, 不過我成日覺得越簡單既做法就越難整, ohno...
York at 12/07/2009 01:07 pm comment
你都整開有條癮喎!! 幾時整三色,四色,五顏六色呀? 雪球滾完糖粉好似好味D,用可可粉都無咁好味~
毛豆 at 12/07/2009 10:04 pm reply
係被迫整咋 , 我都就黎整到五顏六色啦..... 糖粉薄薄地係幾好味呀,可可粉會太苦呀......
JC mama at 12/07/2009 11:41 am comment
呢個我有興趣喎!等我christmas試吓先!! 其實分D比我更好!!haha
毛豆 at 12/07/2009 12:34 pm reply
你返到去 ,聖誕又大把野要整呀 , 抖下先啦.....
妹妹 at 12/07/2009 11:17 am comment
毛豆豆~~ 早晨啊﹗好彩今次行得快,大量生產雪球應該有好多貨剩,快D分D比我食下啊﹗
毛豆 at 12/07/2009 12:33 pm reply
妹妹 , 你依家先黎 , 最多俾你沾幾粒糖粉甜下個口咋.....
Jasmaine at 12/07/2009 10:23 am comment
Hang on a minute..... I know what they are now - they are mini doughnuts!!!
毛豆 at 12/07/2009 10:26 am reply
唔係........佢地係聖誕掛飾黎家 , 俾幾粒你掛係聖誕樹好唔好呀......

沒有留言:

發佈留言