2009年2月27日星期五

Stirp loin steak with roast red pepper & sweet potato






繼上次的西冷扒後  這次試牛柳心思不在牛柳卻是配菜
把紅椒燒得焦頭爛額  來做個換膚手術

再用錫紙或紙袋為其敷個mask   內裡的熱力使外皮與椒身分離

除去老化的角質層  更添水份 光澤 彈性  美豔更勝往昔

再來深層清潔去除籽囊  紅椒本身的甜味更突出之餘

還帶有獨特的煙燻香味

為免太過單調  用了甜薯 簡單的調味  炸成甜薯條

不需牛柳   我只要配菜





王木木 at 03/02/2009 11:06 pm comment
小豆豆豆...同你一樣淨要配菜得架喇...多啲紅椒吖唔該 知道咁樣整甜椒係最好味最甜架...但真係未試過呀..會唔會好難清理得乾乾淨淨架...下次真係要試吓先得..加埋青.黃椒
毛豆 at 03/03/2009 09:31 am reply
王小木木木  ,你都鐘意配菜呀 , 識野喎 , 你食過呢個紅椒呀 , 係咪好甜呢.......好易整咋 , 燒完佢既皮就好似蕃茄浸左熱水咁 , 一推就可以剝去既  , 搵日試下啦.......
Angela at 03/02/2009 12:01 pm comment
我無質疑我朋友呀,信者得救o丫o麻,我只係好奇你點整法啫..... 同埋我點會係良心發現呢?我個良心不嬲都響度,無唔見到噃.....
毛豆 at 03/02/2009 01:05 pm reply
你留意到隻椒蓋左上有個窿既 , 就係用隻不鏽鋼筷子拮住係明火燒囉.........咪同你朋友既方法一樣 , 除左咁 ,仲可以點....
美蒨-Cindy Ho at 03/02/2009 11:42 am comment
牛柳睇落好似表面好多汁喔~
毛豆 at 03/02/2009 01:04 pm reply
都係佢本身既肉汁黎 , 牛柳厚過西冷 , 所以都多汁好多......
HelloKitty at 03/01/2009 02:36 pm comment
毛豆: 個紅椒好可憐呀, 未你食之前, 仲要煎皮拆肉咁, 又要攪到佢黑蚊蚊, 唉, 好慘慘呀  攪到件牛柳都冇人理咁.
毛豆 at 03/01/2009 04:32 pm reply
小公主 , 隻紅椒一D都唔可憐家 , 幫佢換膚扮靚呀........佢不知幾爽啦......你睇佢換左皮幾靚.......件牛柳都行埋一邊唔夠佢黎啦........
Tastebug at 03/01/2009 10:02 am comment
我發現。。。原來你煮西餐都有一手尼!
毛豆 at 03/01/2009 11:19 am reply
嘩哈哈........唔係囉.........只係將平時食過又覺得好味既 , 自己煮返咋........唔係一手家 , 我次次都雙手煮既.......
常歡笑 at 03/01/2009 02:09 am comment
犀利, 紅椒番生
毛豆 at 03/01/2009 11:21 am reply
哈哈.........係呀 ,同佢執返個靚樣........
面包face at 02/28/2009 09:56 pm comment
剝殼雞蛋...我就想la, 發夢嗰陣就係, 成塊面都係雀班同暗瘡
毛豆 at 02/28/2009 10:11 pm reply
包包 , 唔使咁介意喎 , 影響唔到任何野啦.......真正又有邊個會有剝殼蛋咁呀 ,BB都唔係個個得囉.....
面包face at 02/28/2009 09:14 pm comment
豆豆...d薯條炸得好有水準ar, 睇見都好想食 椒椒換膚好掂wor, 唔該順便幫我換埋ar
毛豆 at 02/28/2009 09:38 pm reply
包包  , 呢個係臨時拉夫既蕃薯黎呀.....甜甜地反而好食過著仔呀....咁0岩屋企有  ,順手........ 你唔係嘛  ,你既皮膚已經好似剝殼雞蛋了喎.........仲換乜鬼呀......唔好咁貪心好喎.......
SkyBlue at 02/28/2009 01:27 pm comment
自家種植有機蔬菜,有時間請瀏覽 http://hk.myblog.yahoo.com/modernfarmer09/ 如有打擾.請見諒
毛豆 at 02/28/2009 02:41 pm reply
勁呀........
Jasmaine at 02/28/2009 04:22 am comment
Very creative borrrr.... I would use the sweet potato for sweet potato sweet soup instead!
毛豆 at 02/28/2009 10:06 am reply
你狂愛sweet potato borrrr
冰冰Tracy Ice at 02/27/2009 08:35 pm comment
豆豆~我来咯~ 都不算很差,好高难度下呢~还是黑红分明呢!呵呵。。。
毛豆 at 02/27/2009 10:00 pm reply
冰冰 , 其實唔算高難度家 , 好易整.......只係燒到外皮黑哂 , 唔會影響到裡面家......
Darling at 02/27/2009 07:53 pm comment
好好地個椒比你搞到人地好似非洲黑椒咁,你有無顧過隻椒的感受先!
毛豆 at 02/27/2009 09:59 pm reply
我幫2隻膚色暗啞又多乾紋兼冇哂彈性既紅椒 ,進行一系列換膚疼療程 , 令佢地重現光彩.....你可以想像到佢地既感受係幾咁興奮啦.......
妹妹 at 02/27/2009 07:01 pm comment
毛豆豆豆~~ 點解...點解...我唔知你POST左架,係完全唔知啊﹗ 你又整牛不過今次個主角係d配菜,你剩係配菜都咁用心整,真係冇得頂啊﹗ 個 紅椒比你咁樣改頭換面,真係令佢媽咪都唔認得佢啦﹗ 個椒你係點樣燒架,係唔係直接放係爐上燒啊﹗ 我好鍾意食椒類架,咩野椒都好LIKE,我要學下整啊﹗
毛豆 at 02/27/2009 09:56 pm reply
妹妹 , 你今日真係忙到呀媽都唔認得呀...... 反而唔使擔心個紅椒喎 , 事關佢呀媽同佢一齊黎換膚家 , 遲下可能三姑姐 , 六姨婆都會黎添家..... 就咁開爐用明火燒 , 用個叉拮住佢  , 成隻燒勻就得了......之後包住一陣再去皮去籽 ,就食得.....拌沙律都好正家 , 好甜好滑又好多汁.......你得閒試下啦......
aroma at 02/27/2009 05:18 pm comment
(Empty)
毛豆 at 02/27/2009 09:41 pm reply
(Empty)
at 02/27/2009 04:34 pm comment
我想個紅椒一定好鬼滑
毛豆 at 02/27/2009 09:40 pm reply
真係家 , 又甜又滑......好食過就咁生食.......
JC mama at 02/27/2009 04:29 pm comment
原來用錫紙有咁嘅作用架...又学多樣嘢!thanks wor!!
毛豆 at 02/27/2009 09:39 pm reply
其實用紙袋仲好 , 不過我手頭冇嘛 ,咪用錫紙囉.....都係一樣既 , 呢個你應該有食過呀.......西餐經常用佢拌菜或前菜既......
艾菲妹 at 02/27/2009 03:00 pm comment
真係利害, 要換膚先上得枱喎...甜薯條好吸引...
毛豆 at 02/27/2009 09:30 pm reply
貪靚係要付出代價家........甜著係用蕃薯切條炸既.....
York at 02/27/2009 01:27 pm comment
早上10點就update,我岩岩起身咋,你粒衰豆分明唔比我黎開餐姐 把紅椒燒得焦頭爛額  來做個換膚手術<---你第時要換膚,要唔要燒爛塊面先架hahahaha 不需牛柳   我只要配菜<----十分好呀,好樂意同你食飯呀,我d菜比哂你,你比哂d牛柳我啦,同你食扒我咪好so,有兩塊扒食
毛豆 at 02/27/2009 09:20 pm reply
咁重肉味都薰你唔醒 ,昏迷左呀....... 呢個換膚手術0岩你呀 , 等我幫你燒一次 , 好過你搽任何護膚品呀....... 我同你食飯冇問題呀 , 我一定帶定幾串炮仗醒你既......
吳太-「玲」感蛋糕 at 02/27/2009 12:04 pm comment
  呵呵,我愛食牛柳多過牛扒架! 因為牛扒有時會 un un!
毛豆 at 02/27/2009 09:07 pm reply
睇住時間煎嘛 , 煎到天長地久  ,變左地毯 , 梗韌啦.......
Angela at 02/27/2009 11:16 am comment
我真係攞到冠軍..............呵呵呵呵.............. 請教吓先.......牛柳係咪易煎過牛扒?............你點燒個紅椒o架,係咪直接響個爐頭燒,好耐之前有個朋友整過類似o既o野我食,佢話係就咁響爐頭個火燒
毛豆 at 02/27/2009 09:04 pm reply
呢d冠軍係唔值錢喎....... 無論煎乜 , 都係睇你要既成熟度去定時間 , 而唔關扒或柳...... 放把火燒佢囉. ..... 你朋友燒左俾你食 , 你仲咁質疑佢既 , 佢如果知 , 真係心都淡埋囉......你下次仲使旨意食.......
Angela at 02/27/2009 11:07 am comment
no.1
毛豆 at 02/27/2009 08:58 pm reply
良心發現呀......

沒有留言:

發佈留言